Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

min powerballad blev typ historiens sämsta låt. jobbigt när man gillar en sak i början, men så hatar man det så mycket i slutet så man inte ens orkar fixa nivåerna 😄

Postat

ikväll går det ett program på svt2 som heter "EU-turken"... jag kommer bli GRYMT besviken om inte repliken "VEM VARE SOM RÖSTA'?" är med.

Postat
jo jag tror det är genuin avsky, det känns så

japp, precis. tror aldrig jag kommer öppna den där projektfilen igen.

Postat
ikväll går det ett program på svt2 som heter "EU-turken"... jag kommer bli GRYMT besviken om inte repliken "VEM VARE SOM RÖSTA'?" är med.

😄

EU-turken är roligt på så många sätt att jag inte vet var jag ska börja.

Postat

FAN VA KUL!!! 😄 Först lekte jag lite med båda maskinerna. Och lyckades få 505:an att styra 707:an.. fett glad 🙂... sen koppla jag lite här å var å testa med datorn... å då funka fan helt plötsligt inget!!... Så jag gick tillbaka till basiks och skulle styra 707 med 505... å då funkar de fan inte! Vart så jääällla arg! gav i pricnip nästan upp och skulle lägga ner å bara ha maskinerna som samlarobjekt...När man får idén att de kanske är sladden som glappar... så jag testar med båda å så funkar ena sladden men inte den andra!! FET KLAD! 😄 Så då testade jag återigen å synca med datorn fast med rätt sladd. å då funka de som fan!! 😄 :D 😄

KLATA KRAPEN MET TROMASIN!! 😄

drloop (oregistrerad)
Postat

Tebaks hemma.

Postat

Vi har sedan 10 år tillbaka 230 volt i Sverige och inte 220 volt - man har de samma volt i England - och samma ampère?

Vågar man köpa ett ljudkort därifrån?

Postat

samma ampere :S strömstyrkan är ju det den blir av ett visst effektuttag ?

Sen är det 250V märkspänning i svedala nu. Du får väl ringa nån elfirma o fråga.

VArför köpa från england? NU är prisskillnaderna rätt små så du kan säkert gå ner till lokala butiken i svedala och få rabatt.

Postat

....om du e orolig asso....

jag la ut ett par lappar för att få beställa lokalt.

OCH TVÅ VECKOR FÖRSENING HITTILLS :'(

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.