Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Okeeeeej...blev bjuden på middag alldeles nyss av en tjejbekant. 🙁 Inte för att jag är så kunnig på det här med att dejta, men...är inte det lite baklänges? 😆

Postat
Okeeeeej...blev bjuden på middag alldeles nyss av en tjejbekant. 🙁 Inte för att jag är så kunnig på det här med att dejta, men...är inte det lite baklänges? 😆

Ja, för självklart måste alltid alltid killen vara den som bjuder ut tjejen för vad händer annars med samhället?

Postat
jag håller på! pico flåsar mig i nacken, här är vi på bild:

IceAge3.jpg

det är jag längst fram där och bakom mig är π & co

😆

Postat

Hon kanske gillar bak... länges.. 🙁

Postat
Ja, för självklart måste alltid alltid killen vara den som bjuder ut tjejen för vad händer annars med samhället?

In my defence så vet jag typ ingenting om att dejta. 😉 Har verkligen typ aldrig vart på en riktig dejt...

Postat

inte jag heller... om man menar en dejt som dom brukar se ut på amerikansk tv alltså. fast ser de ut så nån gång?

Postat

blir ju typ mest "så du ska till HG ikväll alltså? kul, då kanske vi ses där" eller "äsch, ska vi kolla på en rulle?" eller "tjena, snygga stövlar, ska vi knulla".

Postat

Jag har aldrig vart på en dejt ens som de ser ut på polsk loser-tv. Jag har aldrig vart kär i nån, jag har aldrig flirtat med nån, osv osv. go me

Postat
Jag har aldrig vart på en dejt ens som de ser ut på polsk loser-tv. Jag har aldrig vart kär i nån, jag har aldrig flirtat med nån, osv osv. go me

hej samma här

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.