Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
jag vet inte ens vilket som är vilket av pedikyr och manikyr.

Fail! Vilket är vilket av pedal och manuell?

Redigerat av Dingbats
Postat
Du är ju alltid ledig! Dela med dig lite.

Eller jag är inte hundra på att jag verkligen är ledig, men jag har bara en ordinarie lektion och jag fick höra talas om att den kanske var inställd, så skit i den liksom. Det är ändå bara geografi och jag sitter bara och gör ingenting ivf.

Postat
Eller jag är inte hundra på att jag verkligen är ledig, men jag har bara en ordinarie lektion och jag fick höra talas om att den kanske var inställd, så skit i den liksom. Det är ändå bara geografi och jag sitter bara och gör ingenting ivf.

Sånt är soft! Har aldrig så tyvärr 🙁 jag har:

svenska c – diskussion om moment 22 plus läsning i den

religon b – kolla på jesus camp

internationella relationer – internationella organisationer

naturkunskap b – alkohol

😆

Postat

förra veckan berättade min naturkunskapslärare om hur han när han var typ 18 var i spanien med några kompisar och då hade dom hyrt mopeder. sen hade dom bivit aspackade och kört ut med mopparna i havet 😆 dagen efter gick dom in en och en och sa att det var fel på dom, fast det egentligen var saltvattnet som förstört dom 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.