Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
my enhanced little rhubarb har en ny låt. den är bra.

//hgo

fick meddelande på facebook om det serru! ska lyssna när jag har sett klart på batman begins. 🙂

//sbastian

drloop (oregistrerad)
Postat

Ja borta, nada, tomt

Postat

Den 6e mars...ack, detta datum. Du skall för evigt hemsöka mig i mina drömmar. Varje gång jag ämnar fly verkligheten så uppenbaras detta datum framför mina ögon, påminner mig om min egen dödlighet. Blott ett nummer, men med så mycket mening bakom att all världens romaner inte räcker för att berätta om dess innebörd. Är jag någonsin ämnad att glömma dess existens?

Postat

Let me go

Let me gooo...

Let me seek the answers that I need to know

Let me find my way

Let me walk astray

Maybe to proceed, please let me bleed...

Postat

vad är det ni pratar om, är det snoppar? eller kukar! liksom stå en eller vika den dubbel everybody knows sa du just viska dubbhel man tar den såhär så viker man såhär också han kan inte få upp den ibland kan den liksom nej jag sa inte det och så lite förhud va lite tjock va när han ska ha sex

Postat
tänk om man hade en triangel.

Låt ABC vara en triangel så har du en. Då kan du ju räkna lite vinklar och sånt om du har lust också.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.