Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

och nästa vecka ställer man om klockan så man hamnar ännu mer fel 😄

Nähä... gonatt får det bli nu =)

Postat

jag tror det iaf... fast jag kan ha fel.

TÄNK OM JAG HAR FEEEEEEEEL

JAG KAN HA FEEEEEEEEEEEEEEL

drloop (oregistrerad)
Postat

hej

Postat
man kan inte hångla med en bildskärm 😄

du kan ju faktiskt det. dåligt med gensvar, men du kan ju köra ditt race.

Postat

fattar inte riktigt... igår hade jag sovit 9-10 timmar och tagit det lugnt flera dagar, men var helt sjukt trött med huvudvärk och massa shit. Idag sov jag typ 5 timmar, är (eller borde vara) bakfull och har ett gäng nya saker ha ångest över, men ändå känns det så jääävla bra!

Postat
du kan ju faktiskt det. dåligt med gensvar, men du kan ju köra ditt race.

mjo.. fast.. det hade ju liksom varit najs med den äkta varan. har inte hånglat på 2 år nu 😄

Postat
fattar inte riktigt... igår hade jag sovit 9-10 timmar och tagit det lugnt flera dagar, men var helt sjukt trött med huvudvärk och massa shit. Idag sov jag typ 5 timmar, är (eller borde vara) bakfull och har ett gäng nya saker ha ångest över, men ändå känns det så jääävla bra!

Fortfarande full? 😄

Postat

Haha, nu ringde mina föräldrar och sa att de kommer hit om en timma. Blir till att städa och försöka skrubba bort gårdagens stämpel från handen för att slippa de där jobbigt dömmande blickarna från mina frikyrkliga päron 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.