Dingbats Postat 22 mars 2009 Postat 22 mars 2009 bomtsikati ladies and gentlemen let me introduce... the hihat! tskstksksktskktsksktkstkts
Fidden Postat 22 mars 2009 Trådstartare Postat 22 mars 2009 (redigerat) MEN ÅÅÅÅH! Så jävla störigt med halvbekanta och heldragna tjejpolare som börjar använda mina ben som strip-poles, och gnuggar deras rumpor mot en och sånt, samtidigt som de har ragg en halv meter bort på dansgolvet. Typ "se här vad du missar, bara för att du inte var tillräckligt PÅ för några minuter sedan när jag stod och kramade på dig och gnuggade min vagina mot ditt lår". Ååååh! Jävlar vad hångelsugen man blev nu bara för det. Jobbigt när homeostasen störs sådär. .. hmm, nu kommer jag ju inte ha chans till hångel på flera år. Det är en naturlag. Redigerat 22 mars 2009 av Fidden
Fidden Postat 22 mars 2009 Trådstartare Postat 22 mars 2009 jaja... får väl porrsurfa som vanligt istället...
Fidden Postat 22 mars 2009 Trådstartare Postat 22 mars 2009 jfjasdfkjasdlfkjöasdlkjfdslfkjaöslkjfaölsdkfjöalsdkfjaölsdkjfaölsdkjf se där, asdf åt rätt håll, men jklö blev alldeles bakvänt när jag skrev sådär. Och så blev det lite blandat också.
Fidden Postat 22 mars 2009 Trådstartare Postat 22 mars 2009 Har du intagit Kolväten i flytande form ikväll eller? 😄 Förvisso, men inte speciellt mycket. Det var bara nån som satte igång min hormonproduktion...
Fidden Postat 22 mars 2009 Trådstartare Postat 22 mars 2009 jag tror det.. fast den låg ännu högre när månggifte var standard 😄
Fidden Postat 22 mars 2009 Trådstartare Postat 22 mars 2009 Tänk om apelsinen vet att den finns till Precis som dill Och alla snabba makaroner Jag undrar vad de tänker när de slinker ner Jag tror de ler Men bara om vi tycker om dem
Recommended Posts