Overkill Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 Ja det är som ett svart hål. Fast ändå inte lixom word
Overkill Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 jo men azzåååå nja tvek brushän men om vi bara liksom skulle ta steget nån gång elle du fattar????? iiiiiiiiiihhhhhhh njaaaaaaa du fpååååår- ba mej
Pazo Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 FAN VA KUL DE VAR IKVÄLL!!!! När jag kom hem till rasmus "hemmafest" så trodde jag de skulle bli liksom lite som vanligt. Hade med mig datorn å en midikontroll så jag kunde köra dj. trodde mest jag skulle lika lite med det typ själv i en timma å sen joina liksom resten av festen. Men nääää! rasmus å andreas tog tag i det och tömde matsalsbordet och ställde rasmus's stereo där å så koppla jag in datorn! FAN VA RÖJ DET BLEV!!! Blev dansgolv i deras vardagsrum och röjde som fan nästan hela kvällen! 🙁
Dingbats Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 FAN VA KUL DE VAR IKVÄLL!!!!När jag kom hem till rasmus "hemmafest" så trodde jag de skulle bli liksom lite som vanligt. Hade med mig datorn å en midikontroll så jag kunde köra dj. trodde mest jag skulle lika lite med det typ själv i en timma å sen joina liksom resten av festen. Men nääää! rasmus å andreas tog tag i det och tömde matsalsbordet och ställde rasmus's stereo där å så koppla jag in datorn! FAN VA RÖJ DET BLEV!!! Blev dansgolv i deras vardagsrum och röjde som fan nästan hela kvällen! 🙁 🙂
Overkill Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 hahahaha är dom dumma eller? kollar på "are you smarter than a fifth grader" och så var det en fråga vad storbritanniens huvudstad heter. han gissade på england och ungen gissade på georgia. 🙁
Fidden Postat 21 mars 2009 Trådstartare Postat 21 mars 2009 öööh, ok... jag gick och la mig typ midnatt, somnade 1, vaknade 10 och låg och drog mig till 12... VARFÖR ÄR JAG INTE PIGG?!
debatt Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 öööh, ok... jag gick och la mig typ midnatt, somnade 1, vaknade 10 och låg och drog mig till 12... VARFÖR ÄR JAG INTE PIGG?! Sovit för lite. Det kallas vårtrötthet.
Fidden Postat 21 mars 2009 Trådstartare Postat 21 mars 2009 hade tänkt ha en vit helg, men det får nog bli en kopp kaffe ändå...
Overkill Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 is it much to admit I need a solid soul and the blood I bleed
Emulator Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 min målade (nästan kalrt iaf ) diffusor siter på väggen
Pazo Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 min målade (nästan kalrt iaf ) diffusor siter på väggen Åhå 😄
drloop (oregistrerad) Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 Revbensspjäll på eftervärme och öl till kocken. Ahh!
Recommended Posts