Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

jo men azzåååå

nja tvek brushän

men om vi bara liksom skulle ta steget nån gång elle du fattar????? iiiiiiiiiihhhhhhh njaaaaaaa du fpååååår- ba mej

Postat

FAN VA KUL DE VAR IKVÄLL!!!!

När jag kom hem till rasmus "hemmafest" så trodde jag de skulle bli liksom lite som vanligt. Hade med mig datorn å en midikontroll så jag kunde köra dj. trodde mest jag skulle lika lite med det typ själv i en timma å sen joina liksom resten av festen. Men nääää! rasmus å andreas tog tag i det och tömde matsalsbordet och ställde rasmus's stereo där å så koppla jag in datorn! FAN VA RÖJ DET BLEV!!! Blev dansgolv i deras vardagsrum och röjde som fan nästan hela kvällen! 🙁

drloop (oregistrerad)
Postat

mrn

drloop (oregistrerad)
Postat

Det skall grillas idag.

Postat
FAN VA KUL DE VAR IKVÄLL!!!!

När jag kom hem till rasmus "hemmafest" så trodde jag de skulle bli liksom lite som vanligt. Hade med mig datorn å en midikontroll så jag kunde köra dj. trodde mest jag skulle lika lite med det typ själv i en timma å sen joina liksom resten av festen. Men nääää! rasmus å andreas tog tag i det och tömde matsalsbordet och ställde rasmus's stereo där å så koppla jag in datorn! FAN VA RÖJ DET BLEV!!! Blev dansgolv i deras vardagsrum och röjde som fan nästan hela kvällen! 🙁

🙂

Postat

hahahaha är dom dumma eller? kollar på "are you smarter than a fifth grader" och så var det en fråga vad storbritanniens huvudstad heter. han gissade på england och ungen gissade på georgia. 🙁

Postat

öööh, ok... jag gick och la mig typ midnatt, somnade 1, vaknade 10 och låg och drog mig till 12...

VARFÖR ÄR JAG INTE PIGG?!

Postat
öööh, ok... jag gick och la mig typ midnatt, somnade 1, vaknade 10 och låg och drog mig till 12...

VARFÖR ÄR JAG INTE PIGG?!

Sovit för lite.

Det kallas vårtrötthet.

drloop (oregistrerad)
Postat

Revbensspjäll på eftervärme och öl till kocken. Ahh!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.