Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Men...eeeehhh. Jag som skulle te systemet, köpa alkohol å sen äta pizza hos rasmus å festa... När jag drar te systemet möter jag min syrra som säger att mina föräldrar typ kommmer till uppsala NU... Så eeeh... jag köper mina öl och sen drar jag te min syrra för att hänga med parents 🙂

haha. blir inte ritkigt som man tänkt sig! 🙂 Festa ska de göras ändå!

Postat
Men...eeeehhh. Jag som skulle te systemet, köpa alkohol å sen äta pizza hos rasmus å festa... När jag drar te systemet möter jag min syrra som säger att mina föräldrar typ kommmer till uppsala NU... Så eeeh... jag köper mina öl och sen drar jag te min syrra för att hänga med parents 🙂

haha. blir inte ritkigt som man tänkt sig! 🙂 Festa ska de göras ändå!

Ha det så kul! Själv ska jag städa hallen tror jag. Dammigt och fläckigt. Fick nyss loss ventilkåpan i köket - vad fett... Och då menar jag inte "vad fett" utan vad fett.

Eehh...

Postat
så najs att det inte är helt mörkt än, trots att klockan är typ 19 =)

Här har det dock hunnit bli rätt jäkla mörkt. xD

Postat

haha min lillebror alltså... han hade studiedag idag och han har ju ingen koll så han spelade tv- och datorspel hela dan så han glömde att äta. sen kom det en kompis som ska sova över och nu har han sjukt ont i huvudet och magen och kan inte äta för att han inte ätit nått idag. sucker! 😄

Postat
Här har det dock hunnit bli rätt jäkla mörkt. xD

men från och med nu så lär det ju typ vara ljusare uppe hos er än det är här =)

drloop (oregistrerad)
Postat

Ekologiska rotsaker i ugnen och rödvin tíll kocken... gott.

drloop (oregistrerad)
Postat
haha min lillebror alltså... han hade studiedag idag och han har ju ingen koll så han spelade tv- och datorspel hela dan så han glömde att äta. sen kom det en kompis som ska sova över och nu har han sjukt ont i huvudet och magen och kan inte äta för att han inte ätit nått idag. sucker! 😄

Spelar han TF2 och CS?

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag gillar TF2 och CS.

drloop (oregistrerad)
Postat

Och jag har fått en ny irriterande tinitus ton. A2... stökig frekvens.

drloop (oregistrerad)
Postat
Kors va de vimlar av segel idag. Är det kappsegling...?

På tal om det...

Fy satan va tufft!

Postat

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem kan segla föruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutan skepparkrans, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem kan ro utan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

drloop (oregistrerad)
Postat
coolare om man gör det på vindsurfingbräda 😄

Jezuz!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.