Overkill Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 fyfan alltså, orka vara sportintresserad. kolla champions league-lottningen och sedan skrika högre än hese fredrik när ens lag dras. och att referera till ett lag som "vi" kommer alltid vara fel, såvida man inte spelar i laget själv. så det så.
Dingbats Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 förresten, www.fmylife.com 🙂 🙂 "Today, my child says "Mommy. Sometimes my peepee goes up like a stick." I say "Well, honey, that's normal and ok." Then I ask when it does that. And he says "Well, sometimes when watching Scooby Doo and Shaggy comes out dressed in lady clothes..." FML" Palla att den gör länk av det automatiskt.
Overkill Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 Today, the hottest girl in the entire freshman class was telling her friend she was going to Florida for spring break. She said she would be in the same city I would and I couldnt help but say, "Oh, cool! Maybe I'll see you there!" She simply looked at me and said, "I hope not." FML
Overkill Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 🙂 varför blir man inte förvånad: Today, my Christian boyfriend of six months broke up with me. I had told him when we started dating that I was an atheist, and he just now decided to look up what it is. He gave me a bible. FML
Gote Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 🙂 varför blir man inte förvånad: Today, my Christian boyfriend of six months broke up with me. I had told him when we started dating that I was an atheist, and he just now decided to look up what it is. He gave me a bible. FML 🙂
Emulator Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 Montera en sån här i racket för högre imponans... nejnejnej. de måste i såfall först sitta i en rackgrej ju! kanske skulle sätta ut annons: rackprylar med massa lysdioder och teckenfönster köpes, max 300 kr/HE. Inehåll ovesäntligt, bara de lyser?
Gote Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 kanske skulle sätta ut annons: rackprylar med massa lysdioder och teckenfönster köpes, max 300 kr/HE. Inehåll ovesäntligt, bara de lyser? Låter vettigt. Absolut. 😎
Pazo Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 Finns rackgrejer på tradera för inte så mkt! RÄtt många på vendolin också!.. Roland D-110 har jag sett asmånga 🙂 Vet dock inte hur många dioder de är på dem 😎
Emulator Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 haah 🙂 min rolandmixer, 4HE hög måste vara most bang for the buck 🙂 wavestation A/D e ju fin också. frågan är om jag kanske inte skulle lägga pengarna på mikrofoner eller något istället 😎
Emulator Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 jag dricker inte så dära sketamycket faktistk. ltie rövin dårå te mat, nån öl sällan, och nån virre på lördan. ...ett par liter billigt vitt vin räcker ju till frukost en hel vecka. två nödraketer under förmiddan å... Har man familj är det faktiskt lixom oerhört mycket enklare att inte hinka i sig massa. man vill kunna agera om något händer å så dårå- skål
Pico Postat 20 mars 2009 Postat 20 mars 2009 (redigerat) [...]Har man familj är det faktiskt lixom oerhört mycket enklare att inte hinka i sig massa. man vill kunna agera om något händer å så dårå- Och andra dricker säkert av just den anledningen. xD Mamman: Men Olle måste ju te förskolan, han är sen! Pappan: Han kan ta bilen, jag får ändå inte köra idag... Redigerat 20 mars 2009 av Pico
Recommended Posts