Pazo Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 Fan va långt skägg å musch jag hade egentligen! Tog med 6mm kammen å då försvan så jälla mkt hår 😕
Pazo Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 jaaaa... Jag har ju mer skägg "på undersidan" liksom. så när de börjar bli sådär skiitlångt så börjar de se ut mer som en skepparkrans... Inte bra 😕
Neosus Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 (redigerat) "Det går en vind över vindens ängar, det fladdrar till i en tyllgardin och jag skall skriva en sommarvisa med sol och blomdoft i melodin. Jag ville sjunga om Katarina, till träklangsflöjter och alcymbal men vindens toner blir sommarns sånger, jag bara lyssnar i björklövssal. Det går en vind över vindens ängar, det fladdrar till i en tyllgardin och jag skall skriva en sommarvisa med sol och blomdoft i melodin". Redigerat 19 mars 2009 av Neosus
Gote Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 jaaaa... Jag har ju mer skägg "på undersidan" liksom. så när de börjar bli sådär skiitlångt så börjar de se ut mer som en skepparkrans... Inte bra 😄 Los huevos? 😕
Neosus Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 Jag var nära att skriva ett drygt svar men hejdade mig i sista stund.. Man blir ju riktigt förbaskad ibland när folk vill låta som en musiker men tror att man kan fuska till det hur mycket som helst med datorn... Vad arg jag blir. Kan inte folk lära sig spela istället? Tragiskt 😕 Nu duscha
Overkill Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 FUCKING SHIT alltså. vi satt och kollade resor och jag kollade flygbiljetter till atlanta... finns fan för 4000! CPSUGEN
Dingbats Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 FUCKING SHIT alltså. vi satt och kollade resor och jag kollade flygbiljetter till atlanta... finns fan för 4000! CPSUGEN Fast 4000! är ju mer än antalet atomer i universum 😕
Gote Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 Fast 4000! är ju mer än antalet atomer i universum 😄 Lol. 😕
Dingbats Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 Nix! Dags att spela in lite tror jag! Trodde jag ja. Ljudkortet vägrar starta, jag höll på i en timme och startade om och om och om och om och om på alla möjliga sätt, men nä'ä då. Nån förtjänar att dö.
Overkill Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 Trodde jag ja. Ljudkortet vägrar starta, jag höll på i en timme och startade om och om och om och om och om på alla möjliga sätt, men nä'ä då. Nån förtjänar att dö. Jag vill! /Dödslängtande Overkill
Recommended Posts