Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tio udda klagomål från resenärer.

"Stranden var för sandig."

"Vi köpte ett par Ray-Ban-solglasögon för fem euro av en gatuförsäljare - för att senare upptäcka att det var en piratkopia.”

”Ingen berättade för oss att havet var fullt av fisk. Barnen blev rädda.”

”Det tog oss nio timmar att flyga hem från Jamaica till England, men det tog bara tre timmar för amerikanerna att ta sig hem.”

”Min fästman och jag hade bokat ett rum med två sängar men blev placerade i ett rum med dubbelsäng. Vi håller er nu ansvariga för att jag blev gravid. Det hade inte hänt om vi fått det rum vi bokat.”

”Det är för mycket spanska människor. Receptionisten talar spanska. Maten är spansk. För mycket utlänningar.”

”Vi tvingades köa utomhus utan luftkonditionering.”

”Det är er plikt som researrangör att upplysa oss om högljudda och stökiga resenärer innan vi reser med er.”

”Jag blev biten av en mygga - ingen sa att de bits.”

"På semestern till Goa upptäckte jag till min förfäran att nästan varje restaurang serverade curry. Jag gillar inte alls kryddstark mat.”

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
ORKA GIFTA SIG!!

Ja, jävla jobbigt när man ska typ gå på toa eller ta en macka för man är hungrig, och så bara måste man gifta sig emellan. Det är så jävla omständigt.

Postat
Ja, jävla jobbigt när man ska typ gå på toa eller ta en macka för man är hungrig, och så bara måste man gifta sig emellan. Det är så jävla omständigt.

Ja jag menar då det! Tänk så vhar man spanat in ett gammald dragspel, eller en Tr-808 å så har man precis råd! MEN NÄRÅ! Då ska pengarna gå åt ett fucking bröllop

Postat
Ja jag menar då det! Tänk så vhar man spanat in ett gammald dragspel, eller en Tr-808 å så har man precis råd! MEN NÄRÅ! Då ska pengarna gå åt ett fucking bröllop

Fy fan.

3,141592653589793238462643383279502884197169399375105820974944

Där har du 60 decimaler av pi som tröst.

Postat

behöver inte kosta en spänn 😛

Postat

Receiving serial number data transmission from the old folks' home...

16543244213313654363132354321345354364321345343341854

drloop (oregistrerad)
Postat

Ibland undrar jag hur det är tänkt.

Ordbehandlare där man försöker lägga in bilder och göra en layout blir aldrig bra och bara en massa krångel.

Det finns ju desktop publishing verktyg och ändå envisas folk att köra ordbehandling för layout jobb.

Postat
Ibland undrar jag hur det är tänkt.

Ordbehandlare där man försöker lägga in bilder och göra en layout blir aldrig bra och bara en massa krångel.

Det finns ju desktop publishing verktyg och ändå envisas folk att köra ordbehandling för layout jobb.

Word!

...eller ja alltså 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.