Pazo Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 Kan du hantera dehär nymodigheterna med att länka till bilder?
Pazo Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 En nymodighet är att ordet våldtäktsman har fått en helt ny klang nu. På efterlyst nu snackar de om en 15årig tjej som "mötte en våldtäktsman"... jag flinar när jag hör det 🙁 .... Tänker bara på maskinen låten 🙂 Men hemskt egentligen 🙂
Dingbats Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 En annan nymodighet är ju det här med intermet eller vad det heter.
Overkill Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 En nymodighet är att ordet våldtäktsman har fått en helt ny klang nu. På efterlyst nu snackar de om en 15årig tjej som "mötte en våldtäktsman"... jag flinar när jag hör det 🙁 ....Tänker bara på maskinen låten 🙁 Men hemskt egentligen 🙂 🙂 du är störd. en anna nymodighet är mobiltelefoner MED LJUD. dom borde fan förbjudas. folk som spelar musik eller spel högt är jobbiga.
Pazo Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 Eller små invandrartöntar som sitter och lyssnar på hiphop i högtalaren på telefonen
Overkill Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 fast när vi pratar bussar så fattar jag aldrig varför white trash-brudar i 16-årsåldern sätter sig själva på raden längst bak som är för fem fucking pers.
Pazo Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 Vadå sätter sig själva? Du menar en tjej på hela raden? typ hon sätter sig i mitten? (Ja detta snacket är om nymodigheter... kanske inte just för oss med för 40+are)
Overkill Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 ja precis. eller folk som verkligen måste plinga först. det finns en som är typ 25-30 år som åker med samma buss som mig till skolan. en bit innan hållplatsen innan den vid skolan tar hon upp handen mot plingan och precis när man åker förbi trycker hon. 🙂
Pazo Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 ja precis. eller folk som verkligen måste plinga först. det finns en som är typ 25-30 år som åker med samma buss som mig till skolan. en bit innan hållplatsen innan den vid skolan tar hon upp handen mot plingan och precis när man åker förbi trycker hon. 🙂 Nörd! eller OCD 🙂
Dingbats Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 ja precis. eller folk som verkligen måste plinga först. det finns en som är typ 25-30 år som åker med samma buss som mig till skolan. en bit innan hållplatsen innan den vid skolan tar hon upp handen mot plingan och precis när man åker förbi trycker hon. 🙂 Ännu töntigare med folk som nödvändigtvis måste vänta tills femtio meter innan hållplatsen med att plinga.
Overkill Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 en sån pedal har gitarristen i mitt band, grahn 🙂 och ja dingis. lagom är bäst!
Dingbats Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 Snodde med mig massa resistorer och kondensatorer och fyra niovoltsbatterier hem från elen idag! 🙂
Neosus Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 Jag har en fråga till er som ni inte behöver svara på om ni inte vill.. Har ni kunnat använda Profildesign 2.0 på Myspace?
Neosus Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 Alltså myspace suger ju 🙂 Det är bara vissa som kunnat använda det om jag tolkar det rätt..
Overkill Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 Snodde med mig massa resistorer och kondensatorer och fyra niovoltsbatterier hem från elen idag! 🙂 najs! jag vill också pilla med sånt. kan man leka med gameboy på nått sätt?
Overkill Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 eller alltså jag vet ju att man gör musik med gameboy liksom men jag tänkte lite mer hur. jag har ju till och med två.
Dingbats Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 najs! jag vill också pilla med sånt. kan man leka med gameboy på nått sätt? Ja, det är därför den heter Gameboy typ. Man köper små kassetter som man stoppar in i den och så kommer det upp spel på skärmen som man styr med knapparna. Det är ganska kul ibland!
Overkill Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 Ja, det är därför den heter Gameboy typ. Man köper små kassetter som man stoppar in i den och så kommer det upp spel på skärmen som man styr med knapparna. Det är ganska kul ibland! 🙂 men göra lite bitpop hade ju varit kul!
Recommended Posts