Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

En nymodighet är att ordet våldtäktsman har fått en helt ny klang nu. På efterlyst nu snackar de om en 15årig tjej som "mötte en våldtäktsman"... jag flinar när jag hör det 🙁 ....

Tänker bara på maskinen låten 🙂

Men hemskt egentligen 🙂

Postat
En nymodighet är att ordet våldtäktsman har fått en helt ny klang nu. På efterlyst nu snackar de om en 15årig tjej som "mötte en våldtäktsman"... jag flinar när jag hör det 🙁 ....

Tänker bara på maskinen låten 🙁

Men hemskt egentligen 🙂

🙂 du är störd.

en anna nymodighet är mobiltelefoner MED LJUD. dom borde fan förbjudas. folk som spelar musik eller spel högt är jobbiga.

Postat

fast när vi pratar bussar så fattar jag aldrig varför white trash-brudar i 16-årsåldern sätter sig själva på raden längst bak som är för fem fucking pers.

Postat

ja precis. eller folk som verkligen måste plinga först. det finns en som är typ 25-30 år som åker med samma buss som mig till skolan. en bit innan hållplatsen innan den vid skolan tar hon upp handen mot plingan och precis när man åker förbi trycker hon. 🙂

Postat
ja precis. eller folk som verkligen måste plinga först. det finns en som är typ 25-30 år som åker med samma buss som mig till skolan. en bit innan hållplatsen innan den vid skolan tar hon upp handen mot plingan och precis när man åker förbi trycker hon. 🙂

Nörd! eller OCD 🙂

Postat

Ännu töntigare med folk som nödvändigtvis måste vänta tills femtio meter innan hållplatsen med att plinga.

Postat

Jag har en fråga till er som ni inte behöver svara på om ni inte vill..

Har ni kunnat använda Profildesign 2.0 på Myspace?

Postat
Snodde med mig massa resistorer och kondensatorer och fyra niovoltsbatterier hem från elen idag! 🙂

najs! jag vill också pilla med sånt. kan man leka med gameboy på nått sätt?

Postat
najs! jag vill också pilla med sånt. kan man leka med gameboy på nått sätt?

Ja, det är därför den heter Gameboy typ. Man köper små kassetter som man stoppar in i den och så kommer det upp spel på skärmen som man styr med knapparna. Det är ganska kul ibland!

Postat
Ja, det är därför den heter Gameboy typ. Man köper små kassetter som man stoppar in i den och så kommer det upp spel på skärmen som man styr med knapparna. Det är ganska kul ibland!

🙂

men göra lite bitpop hade ju varit kul!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.