Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Vågar man beställa från Cdwow? För grejen är att jag tjänar 120 spänn, men det känns lite risky.

risky hur? Jag har beställt 6-7 skivor därifrån och alla utom en tror jag kom inom en vecka.

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
risky hur? Jag har beställt 6-7 skivor därifrån och alla utom en tror jag kom inom en vecka.

Då så! Den enda erfarenhet jag har av dem är att jag fick vänta i typ en och en halv månad. Men då kör vi på det!

Postat

Jag har:

2 sedlar, $1 var = $2

11 quarters, $0.25 var = $2.75

10 dimes, $0.10 var = $1

3 nickels, $0.05 var = $0.15

11 pennies, $0.01 var = $0.11

Totalt: $6.01

Är nog värt att bara kasta bort en penny så det blir $6.00 för det är finare.

Postat

jag hittade en dime till så det blir $6.11, alltså får jag kasta bort två mynt. 😄 synd att det inte var mer för då det ju faktiskt kunna vara värt något men sex dollar kommer man ju inte långt på nuförtiden. 😄

Postat

men beiruts nya kostar väl bara 99 va? det är rätt bra med dom, många nya kostar bara 99. och sen skickar dom ju alla skivor var för sig så om någon är seg så blir ju inte alla försenade.

Postat

WOOT VA NICE! 😄 De skulle kosta 109+109+99 stod det på sidorna, men sen när jag gick till checkout så kostade de 99+99+89!

Postat
Roy och pico har en dröm, ett hopp, ett liv, en mack tillsammans...

Och här kommer förträngda barndomsminnen tebax... 😄

Postat (redigerat)
Och här kommer förträngda barndomsminnen tebax... 😄

felåt.. tänkte mig inte för 😄

Redigerat av Fidden
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.