Micke H Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Ja, det tycker jag. Tre folköl till två filmer med tre polare tycker inte jag räknas som fylla direkt. 🙂 Fast det planerar jag att ta igen på lördag. 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 (redigerat) Men är begreppet vit lika med att inte bli rejält snurrig eller innebär det total avhållsamhet vad gäller alkohol? Men man kan ju vara nykter ett halvår också. Bara dricka varannan dag. Redigerat 16 mars 2009 av drloop
Fidden Postat 16 mars 2009 Trådstartare Postat 16 mars 2009 En vit vecka är när man bara dricker mjölkdrinkar.
Micke H Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Tja, vit för mig är att inte gå ut och bli packad. Fast mitt begrepp är kanske fel...
Dingbats Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Ska vi leka en rolig lek? Jag vet en kul som heter "skriv en uppsats om klimatet på Madagaskar"! Alla skriver en på fyra fem sidor och så postar ni den i tråden sen! Kul!
drloop (oregistrerad) Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Tja, vit för mig är att inte gå ut och bli packad. Fast mitt begrepp är kanske fel... Hade du varit 45 år och säljare så vore det ett klart tecken på alkoholism. Men jag antar att du är under 30 så det är nog ingen fara än... men se upp!
Overkill Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 grannen i becks helger är inte vita, de är becksvarta.
Overkill Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Fittgeografi A. är väl inte det roligaste kanske. vår geografi var rätt chill för vi hade 3-4 månader på oss att skriva en såndär klassisk mellanstadieuppsats om ett land. jag valde usa och skrev typ 20 sidor.
Overkill Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Fittgeografi A. är väl inte det roligaste kanske. vår geografi var rätt chill för vi hade 3-4 månader på oss att skriva en såndär klassisk mellanstadieuppsats om ett land. jag valde usa och skrev typ 20 sidor.
Overkill Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 om vi ska skriva lika mycket som det gjordes 2006 bör vi skriva cirka 13 448 inlägg varje kvartal, det vill säga knappt 3000 till i resten av mars.
Dingbats Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 om vi ska skriva lika mycket som det gjordes 2006 bör vi skriva cirka 13 448 inlägg varje kvartal, det vill säga knappt 3000 till i resten av mars. Det blir tajt. Då måste vi nog rekrytera några fler.
Dingbats Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha?
Overkill Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 fast ser man på hur det såg ut 2006 så var det en rejäl peak andra kvartalet. kanske lyckas vi med detsamma när det är lite ledigt och så?
Overkill Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 eller jag menar tredje kvartalet när det är lite höst och folk är depp. iofs är det ju sensommar och då är ju längsta död för dingis är på landet, pazo är i aneby och är mammig, pico grillar, fidden bygger stuga i lysekil, micke är på peace & love, emu målar diff-nånting, drloop har ju iofs satt "grymt!" på loop så han kan ju skriva lite och grahnsäsongen är ju där vid jul så han är tyst. det kommer inte att gå
Dingbats Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 eller jag menar tredje kvartalet när det är lite höst och folk är depp. iofs är det ju sensommar och då är ju längsta död för dingis är på landet, pazo är i aneby och är mammig, pico grillar, fidden bygger stuga i lysekil, micke är på peace & love, emu målar diff-nånting, drloop har ju iofs satt "grymt!" på loop så han kan ju skriva lite och grahnsäsongen är ju där vid jul så han är tyst. det kommer inte att gå Ge inte upp! Det kan gå! Vi kan snickra ihop en snitsig bot som postar intelligent formulerade inlägg en gång var femte minut.
Micke H Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Hade du varit 45 år och säljare så vore det ett klart tecken på alkoholism. Men jag antar att du är under 30 så det är nog ingen fara än... men se upp! Jo, jag borde nog kanske se upp. Det har varit mycket skit på senaste tiden när jag har gått ut. Men vi kan väl säga såhär: orsaken till skiten, eller snarare objektet som fått ta emot skiten, finns inte längre i mitt liv, så...
Overkill Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 jag säger bara en sak: dricka dricka ur urkopparkoppar
Micke H Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 eller jag menar tredje kvartalet när det är lite höst och folk är depp. iofs är det ju sensommar och då är ju längsta död för dingis är på landet, pazo är i aneby och är mammig, pico grillar, fidden bygger stuga i lysekil, micke är på peace & love, emu målar diff-nånting, drloop har ju iofs satt "grymt!" på loop så han kan ju skriva lite och grahnsäsongen är ju där vid jul så han är tyst. det kommer inte att gå 🙁 Jag kan inte fatta att du minns allt det där om folk. 😉 Imponerande. Minns knappt själv att jag skulle på Peace and Love. 😛
Dingbats Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 Eller dricka koppar ur dricksglas eller gå på lunch och skita i lektionen.
Micke H Postat 16 mars 2009 Postat 16 mars 2009 jag säger bara en sak: dricka dricka ur urkopparkoppar Försökte det där på en polare, som påstod att det inte finns något som heter urkoppar... 😉
Recommended Posts