Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

och med fyra hörn plus i snitt ett hörn nertill att måta på varje pinne, så har jag 3120 hörn att måla.

vem fan kom på den geniala iden att måla eländet?!

Postat

ja, kommer väl i augusti eller något ☺️

neh. men tar väl ett par kvällar kanske. köpte sån färg med sand i för att få hård yta å lite knottrigt för å slippa slipa å så dårå.

Postat

Ja, spruta på färgen hade varit fint. men frigolit (XPS egentligen) tål ju inte lösningsmedel, så man hade fått haft nån färgspruta 🙂 nåja... tar nog bara ett par timmar kanske ☺️

usch. Släkt och så. inte bra o höra saker som är skit men som man likt fan förbannat inte kan ta upp.

helvete

Postat

eller bygga små miniatyr-robotar som får hissa runt sig som om de vore fönsterputsare på skyskrapor, som målar skiten.

Postat
Ehm

Hur gick de för hv fidden?

Igår? Det var helt bisarrt, timrå gick till 2-0 tidigt, men sedan fixade melin och tedenby varsitt mål under matchens gång, så det blev sudden igen. Efter några minuter, tappade en back i timrå sin skridskoskena(!) och såg typ ut som bambi på hal is där han ramlade omkring. Törnberg åkte och plockade upp pucken, som hamnade hos grillfors som skyfflade in den i mål.

Avgörande match imorgon.

Postat

nä, ser ganska bra ut, hemmamatch ju =)

fast davidsson såg ut att vara småskadad på något sätt, gjorde bara jättekorta byten.

Postat
usch. Släkt och så. inte bra o höra saker som är skit men som man likt fan förbannat inte kan ta upp.

helvete

☺️

drloop (oregistrerad)
Postat

Jo, tjäna... trött var ordet sa Bull.

Postat

Usch jag är lite hungrig men jag orkar inte gå ner och fixa en macka och dessutom har jag redan borstat tänderna. Man kanske skulle ha en påse lim på skrivbordet att sniffa i på kvällarna när man inte pallar fixa mat.

Postat
Usch jag är lite hungrig men jag orkar inte gå ner och fixa en macka och dessutom har jag redan borstat tänderna. Man kanske skulle ha en påse lim på skrivbordet att sniffa i på kvällarna när man inte pallar fixa mat.

Eller dropp!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.