Emulator Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 och med fyra hörn plus i snitt ett hörn nertill att måta på varje pinne, så har jag 3120 hörn att måla. vem fan kom på den geniala iden att måla eländet?!
Emulator Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 ja, kommer väl i augusti eller något ☺️ neh. men tar väl ett par kvällar kanske. köpte sån färg med sand i för att få hård yta å lite knottrigt för å slippa slipa å så dårå.
Overkill Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 eller bara ta en burk med färg och hälla över. visst bir kanske lite ojämnt men det är smäller man får ta.
Emulator Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 Ja, spruta på färgen hade varit fint. men frigolit (XPS egentligen) tål ju inte lösningsmedel, så man hade fått haft nån färgspruta 🙂 nåja... tar nog bara ett par timmar kanske ☺️ usch. Släkt och så. inte bra o höra saker som är skit men som man likt fan förbannat inte kan ta upp. helvete
Fidden Postat 15 mars 2009 Trådstartare Postat 15 mars 2009 eller bygga små miniatyr-robotar som får hissa runt sig som om de vore fönsterputsare på skyskrapor, som målar skiten.
Pazo Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 Alltså fan va sliten jag är! ☺️ Att hoppa runt å röjja i 3-4 timmar är inte så bra 🙂
Fidden Postat 15 mars 2009 Trådstartare Postat 15 mars 2009 EhmHur gick de för hv fidden? Igår? Det var helt bisarrt, timrå gick till 2-0 tidigt, men sedan fixade melin och tedenby varsitt mål under matchens gång, så det blev sudden igen. Efter några minuter, tappade en back i timrå sin skridskoskena(!) och såg typ ut som bambi på hal is där han ramlade omkring. Törnberg åkte och plockade upp pucken, som hamnade hos grillfors som skyfflade in den i mål. Avgörande match imorgon.
Fidden Postat 15 mars 2009 Trådstartare Postat 15 mars 2009 nä, ser ganska bra ut, hemmamatch ju =) fast davidsson såg ut att vara småskadad på något sätt, gjorde bara jättekorta byten.
Fidden Postat 15 mars 2009 Trådstartare Postat 15 mars 2009 usch. Släkt och så. inte bra o höra saker som är skit men som man likt fan förbannat inte kan ta upp. helvete ☺️
Pazo Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 nä, ser ganska bra ut, hemmamatch ju =)fast davidsson såg ut att vara småskadad på något sätt, gjorde bara jättekorta byten. ☺️
Overkill Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 är det final i hockeyn? eller är det kvart eller semi?
Fidden Postat 15 mars 2009 Trådstartare Postat 15 mars 2009 är det final i hockeyn? eller är det kvart eller semi? kvart.
Pico Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 MÄH, horor. Debatt på svtplay, bara typ halva programmet. Krävs en debatt kring det här... 😏
Dingbats Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 Usch jag är lite hungrig men jag orkar inte gå ner och fixa en macka och dessutom har jag redan borstat tänderna. Man kanske skulle ha en påse lim på skrivbordet att sniffa i på kvällarna när man inte pallar fixa mat.
Overkill Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 Usch jag är lite hungrig men jag orkar inte gå ner och fixa en macka och dessutom har jag redan borstat tänderna. Man kanske skulle ha en påse lim på skrivbordet att sniffa i på kvällarna när man inte pallar fixa mat. Eller dropp!
Recommended Posts