Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)
Postat

Grymt Pazo!

Själv sitter jag med mitt nanokey och lyssnar på Korg M1 presets.

Postat
Grymt Pazo!

Själv sitter jag med mitt nanokey och lyssnar på Korg M1 presets.

haha. Inte lika kuL!.. Mibn livesett kommer vara TUNGT! FETT MED ÖS!.. haha. Så kul! Det mest sköna av det hela tycker jag är att 72% är nykomponerat för detta sett. Och det kommer bara inproviseras fram imorgon! .. men ja.. de är sjukt med ös som varvas ner med en mäktig melodiös 80-tals låt jag tryckte fram innan. FEtT NAJS!

Postat

Och bara sådär "in the heat of the moment" så laddade jag ner Beastie boys - body movin (accapella) från deras site å la in den ovanpå ett beat jag hade. Å så vips" en helt ny låt till settet! det sköna är att dne låten blir heeelt improv då jag faktiskt aldrig använt loopen till något och accan laddades ner spontant till vad som hellst 😛

Postat

min klass vann en gång en hejarramsetävling och fick 1000 kronor för en hejarramsa jag skrev när sverige mötte ryssland i bandy. den gick såhär:

ska ryssland vinna över oss

njet njet njet

Postat

haha, jag gjorde samma felstavning utan att jag såg din! men jag är inte lika cool, utan redigerade direkt :'(

drloop (oregistrerad)
Postat

Så att

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.