Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
ja, men vilka?

jag kom på att det var tvetydigt efter att jag hade postat.

nått annat som är tvetydigt är din mamma. kan ju antingen vara din mamma alltså hon som födde dig eller så kan det vara din mamma-din mamma, alltså hon man vill idka älskog med.

Postat

Tänk om Ernest Hemingway hade varit powerforward i Leksands IF... Vad dålig han hade varit då.

Postat
Tänk om Ernest Hemingway hade varit powerforward i Leksands IF... Vad dålig han hade varit då.

Det kan du ju inte säga! Han kanske hade vart skyttekung! BANG, 10-0 till Leksand!

Postat

okej... men hur förklarar du isåfall att han varit död i nästan 50 år, och då fanns det inte ens kompositklubbor!

Postat

Nån har lagt upp bilder från våran klassresa till Utö i nian. En tjej som hade röd fleece och mjukisbyxor. Nu pratar hon skånska och mer vet jag inte.

Så det kan gå.

Postat
Var köper man Canadensare? Nu finns det bara substituten Arrakslimpor och Arraksbåtar...

immigrationsverket.

drloop (oregistrerad)
Postat

Grymt!

Postat (redigerat)

Apropå det så sitter jag och tittar på "Vad blir det för mat"

Edit: Tog bort idag xD

Redigerat av Neosus
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.