Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
det jag skulle googla på var för övrigt "motionera halsont" så det kom tillbaka.

intressant... jag vet folk som brukar motionera sina hundar, men halsont vete tusan...

Postat
jag kan inte bestämma mig om twitter är bu eller bä. input please?

Har aldrig fattat poängen. Det är ju typ som statusen på Facebook.

drloop (oregistrerad)
Postat

Twitter är konstigt i början... ännu konstigare sedan.

Postat

twitter?

(en annan sak som är irriterande är att man inte VILL googla när man ska googla, så man förväntar sig att folk ska berätta saker för en... som de förslagsvis hittat på google)

Postat
twitter?

(en annan sak som är irriterande är att man inte VILL googla när man ska googla, så man förväntar sig att folk ska berätta saker för en... som de förslagsvis hittat på google)

nog för att du är källargångsfilosof men du är väl inte fast där nere? WAKE UP, THE 21ST CENTURY IS CALLING

Postat

twitter låter lite som ett missljud i ljudkortet eller så. Typ det där pipande ljudet som låter när hårddisken arbetar i vissa datorer.

drloop (oregistrerad)
Postat

Men räkor är gott.

Postat

eller ja alltså... nu blev det ju knas ändå. fan varför ska det alltid bli KNAS?! VARFÖR BLIR DET ALLTID SKIT MED ALLTING? DET ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGT ATT DET SKA VARA DUBBELPROGRAM JÄMT! USCH!... USCH!

Postat
eller ja alltså... nu blev det ju knas ändå. fan varför ska det alltid bli KNAS?! VARFÖR BLIR DET ALLTID SKIT MED ALLTING? DET ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGT ATT DET SKA VARA DUBBELPROGRAM JÄMT! USCH!... USCH!

ja, det är som med moral. ibland blir det dubbelt.

Postat

Varken dopplereffekten eller kreosot finns med i ordlistan...

förresten, är ordlistan nåt som sitter i browsern, eller är det en feature i forumet?

drloop (oregistrerad)
Postat

Nej nu är det dags att lägga sig.

Mycket att göra imorgon.

Postat

imorgon åker jag hem igen. ska söka bidrag för att lägga in mig på godisavvänjningsklinik.

Postat
BTW... Top tre i tråden.

Neosus 1595

Pazo 1553

Pico 1405

Sammanlagt antal milstolpar på dessa: 0, nada, zero, null, niente, inget!

IT'S A FUCKIN' SCANDAL!

MÄH, bara för att du kampar milstolpar som någon finnig fjortonårig counterstriker!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.