Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Analt är ju ganska äckligt.

Jag brukar inte surfa runt så mycket, jag har ett arkiv som jag återkommer till.

absolut, men för mig är det inte av så stor betydelse vilket hål, bara det är en attraktiv person som det tillhör 😄

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
men fidden, ville ju bara vara lika käck och brutal so du är :'(

aaaw, och så var jag käck och brutal tillbaks 😄

eller jag vet inte 😄

Postat
de svarta hålen är ju inte så mysiga, nej.

jag ska diskutera fildelning på filosofin. jag ska vara preferensutilitarist och jag möter en kantian och en klassisk utilitarist.

Meh! Fildelning är ingen moralisk fråga!

Postat
absolut, men för mig är det inte av så stor betydelse vilket hål, bara det är en attraktiv person som det tillhör 😄

Samma här, men det kan vara trixigt att snabbt hitta nånting bra när man är sugen, så då är det smidigt att ha en mapp (~/film/.config/vids) med sånt som man vet är bra!

Postat
Samma här, men det kan vara trixigt att snabbt hitta nånting bra när man är sugen, så då är det smidigt att ha en mapp (~/film/.config/vids) med sånt som man vet är bra!

jobbigt när man inte får ha nått på datorn bara eftersom den egentligen är skolans. 😱

Postat

haha, eller typ documents/important docs/budget/2005/fakturor och kvitton/kontorsutrustning/a/b/vid

Postat
Äre int smidigare med usb-minne? 😱

shit, där har vi en man med rutin, det är ju briljant! 😆

Postat
shit, där har vi en man med rutin, det är ju briljant! 😱

haha, jag har en backup på ett usb. 😆 annars har jag på den stationära i C:/unzipped/all_games/playersbackup/london 🙂

Postat
jobbigt när man inte får ha nått på datorn bara eftersom den egentligen är skolans. 😱

Därav den dolda mappen .config!

Jag har som regel att jag inte backuppar porreborre för det känns lite väl seriöst.

Postat

ja men sen om någon skulle gå in på "Visa alla videoklipp" och se suspekta filnamn så... jag har ju inte backuppat porreborren, utan jag har det som backup.

Postat
ja men sen om någon skulle gå in på "Visa alla videoklipp" och se suspekta filnamn så... jag har ju inte backuppat porreborren, utan jag har det som backup.

Ett enkelt sätt är att bara typ byta filändelse på alla filer från .mpg till .zip eller nånting, och byta namn på filerna till oskyldiga grejer.

Postat

Eller så byter man namn på allt legitimt istället, och säger att det bara handlar om ett theme.

Start-knappen får heta Förspel.

Kontrollpanelen --> Bröstvårtor.

osv, osv.

Postat
Eller så byter man namn på allt legitimt istället, och säger att det bara handlar om ett theme.

Start-knappen får heta Förspel.

Kontrollpanelen --> Bröstvårtor.

osv, osv.

Jävla smart lösning! 😱

Postat (redigerat)

Linda Rosing

Blogg: www.hanky.se/lindarosing.

Besökare: 54 265.

Ålder: 34.

Taxerad inkomst: 44 900 kronor (2007).

Tjänar på bloggen: ”Det finns en betalningsmodell utifrån antalet besökare. Linda har så att hon klarar sig”, säger Martin Johansson, chefredaktör Hanky.se och Glife.se.

Kommentar: Har en relativt låg utförsäljningsgrad. Sajten är kommersiell, vilket kan avskräcka annonsörer. Har i dag en potentiell intäkt på 60 000 kronor per månad.

Edit: Mja, la till resten av citatet.

Redigerat av Pico
Postat

Man tycker ju att en sån person skulle kunna samla ihop hur mycket pengar som helst om hon lät bli att shoppa upp allting

Brudar lixom 😆

...jag funderar förresten på att handla en ny synt 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.