debatt Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 Lynard Skynard "Tuesday's gone" är bästa låten hittills.
Fidden Postat 10 mars 2009 Trådstartare Postat 10 mars 2009 Varför finns det inte porrsiter med diskret adress, så man slipper skämmas över att det dyker upp typ www.fuckhardXXXsuckysuckysucky.com när man börjar skriva typ www.fullkornsbröd.org för att visa mamma vilka frön som är nyttiga eller nåt.
Overkill Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 haha 😄 ännu roligare är att jag googlade på true dat för att ha en passande bild. googla på det och kolla första träffen, snacka om passande bild 😄
Overkill Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 ööh vafan nu är den borta. och jag pratade för övrigt om bildsök. 😄
Overkill Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 det var för övrigt en tjej som pullade och det var ju inte ett finger hon använde direkt.
debatt Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 Varför finns det inte porrsiter med diskret adress, så man slipper skämmas över att det dyker upp typ www.fuckhardXXXsuckysuckysucky.com när man börjar skriva typ www.fullkornsbröd.org för att visa mamma vilka frön som är nyttiga eller nåt. Om du inte tidigare har gått in på www.fuckhardXXXsuckysuckysucky.com, så kommer det inte upp, i exempelvis google vid sökning på liknande ord.
Fidden Postat 10 mars 2009 Trådstartare Postat 10 mars 2009 du menar fullkornsbrod.org Vad man kan vara anal idag då, vilket för övrigt också är ett såntdär ord som bör kunna dyka upp i browserhistoriken om man är oförsiktig 😄
Fidden Postat 10 mars 2009 Trådstartare Postat 10 mars 2009 Om du inte tidigare har gått in på www.fuckhardXXXsuckysuckysucky.com, så kommer det inte upp, i exempelvis google vid sökning på liknande ord. wow, och om man trycker ner dörrhandtaget så ÖPPNAR sig dörren! facking anbeliiiiveböl. 😄
Pico Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 wow, och om man trycker ner dörrhandtaget så ÖPPNAR sig dörren! facking anbeliiiiveböl. 😄 Det är nog bäst jag undersöker det där...
Pazo Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 haha. fan va soft! Resettade maskinens demolåtar! Fan va roliga grejer de programerat! 😄
Pazo Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 Discokompet lär fan asläckert! exakt som på den gamla tiden 😄
Pico Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 Discokompet lär fan asläckert! exakt som på den gamla tiden 😄 December 2008? 😄
Fidden Postat 10 mars 2009 Trådstartare Postat 10 mars 2009 Det blev oavgjort. 5-5. Jaaaa, alltså antalet siter i historiken som hade orden anal resp. analys i adressen. Hade förväntat mig en övervikt åt ena hållet.
Overkill Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 Det blev oavgjort. 5-5. Jaaaa, alltså antalet siter i historiken som hade orden anal resp. analys i adressen. Hade förväntat mig en övervikt åt ena hållet. Övervikt? Menar du overweightxxxfuckingthelovehandlesaway.com?
Fidden Postat 10 mars 2009 Trådstartare Postat 10 mars 2009 Övervikt? Menar du overweightxxxfuckingthelovehandlesaway.com? nej, jag hittar varken anal eller analys där.
Overkill Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 nej, jag hittar varken anal eller analys där. jo men du får klicka dig vidare där till vänster. som du kanske ser så är det ett naket fetto där och vill du då ha analsexvideos så får du helt enkelt klicka på det svarta hålet där som du kanske ser. lite krångligt i början men du lär dig.
Dingbats Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 Det blev oavgjort. 5-5. Jaaaa, alltså antalet siter i historiken som hade orden anal resp. analys i adressen. Hade förväntat mig en övervikt åt ena hållet. Analt är ju ganska äckligt. Jag brukar inte surfa runt så mycket, jag har ett arkiv som jag återkommer till.
Overkill Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 de svarta hålen är ju inte så mysiga, nej. jag ska diskutera fildelning på filosofin. jag ska vara preferensutilitarist och jag möter en kantian och en klassisk utilitarist.
Overkill Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 😄 haha det visste jag! det pratade om på doctors på fyran en gång när jag kollade på det (min ursäkt är att jag var sjuk och sov och så stod det på när jag vaknade och jag fastn... jag menar orkade inte byta).
Emulator Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 men fidden, ville ju bara vara lika käck och brutal so du är :'(
Recommended Posts