Overkill Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 och pitchfork har ny design. jobbigt med den feta reklambannern längst upp bara.
Dingbats Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 och pitchfork har ny design. jobbigt med den feta reklambannern längst upp bara. Jag ser ingen reklambanner. Snygg design annars.
Overkill Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 Jag ser ingen reklambanner. Snygg design annars. Funkar inte med Opera tror jag.
Dingbats Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 I WANT TO BE LIKE WATER AND SLIP IN TO YOUR THROAT AND MAKE YOU FEEL ALIVE AND WELL (eller nåt)
Micke H Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 Fyfan vad mör jag känner mig idag... 😏 Tänker för mycket gör jag också!
Micke H Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 ”See, there’s three kinds of people: dicks, pussies, and assholes. Pussies think everyone can get along, and dicks just want to fuck all the time without thinking it through. But then you got your assholes, Chuck. And all the assholes want us to shit all over everything! So, pussies may get mad at dicks once in a while, because pussies get fucked by dicks. But dicks also fuck assholes, Chuck. And if they didn’t fuck the assholes, you know what you’d get? You’d get your dick and your pussy all covered in shit!”
Overkill Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 orka tröjor som det står studenten 2009 på och så ens namn. ibland undrar jag hur folk tänker.
Overkill Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 Jag drack alkohol 4 dar av 7 flrra veckan sen är du ju som du är också
Recommended Posts