Neosus Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 Ni kan ta en lyssning på mitt senaste skräp.http://www.myspace.com/iamcookiesweetheart Remixen som helt otippat har tillägget thinkingmachine. Jag hittar inget skräp där? 😎
drloop (oregistrerad) Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 ...aha du använder Reason 😎 Men Cookie själv använder Elektronsyntar. 🙂
Dingbats Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 vad är poängen med att tänka en ensam tanke som ingen hör om poängen är att nån ska höra den svåra på frågan
Dingbats Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 och vad är poängen med att lyckas om man kan misslyckas och sen lyckas deru djupt som fan
debatt Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 Ska ni söva snart? Jag funderar på ett Edirol ljudkort, men Legoland sa att det var ju 5 år gammalt... fortfarande nästan samma riktpris dock. Lite märkligt.
Dingbats Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 nu ska jag suga på allt som suger så det skrumpnar ihop till små papperstussar och såna vill man inte ha i mun så då slänger man dem i papperskorgen och så var de problemen ur världen
Neosus Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 Ja de va en bra tanke ...har för mig att jag sagt det där förr
Pazo Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 Jag sitter här efter en faktskt skön kväll! Är sketafull men om jag koncentrerar mig lykas jag skriva rätt!.. Sådeså! AJA ska försöka fylleosvamm mig tille söms nu! Hwjedååå!
Dingbats Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 man får iofs en träig eftersmak men det går över efter en timme eller så töm papperskorgen bara och visst gör det ont när knoppar brister och visst suger det när man inte vet när man ska ge sig jag hade två rader, de var bra, sluta där det här inlägget har aldrig existerat
Neosus Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 Eller som man säger på internetspråk: /("J"HBHBDNSDJH"(/&(=))))))))))))))))))))))) ...säger man så? Aja gunatt! 🙂
Overkill Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 "21.32: Boysen skulle dock tjäna på att sänka den där dansken bakom trummorna i ljudmixen. Visst, det är sjukt härligt att få en ljudspark fet som en häst i bröstet varje gång en baskaggeblast avfyras, men det skulle ju sitta desto finare om de kom i takt. Ulrich har galet svårt att lira tajt och konsekvent." 🙂 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musi...ticle4589317.ab
Overkill Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 lite sugen på att ägna dagen åt punk'd-marathon. börjar 12:00 och slutar 17:45. 🙂
Recommended Posts