Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

BTW:..

Det är inte mysigt att rensa stopp i handfatet. Gjorde det nyss.. 🙂

Fick skruva isär "böjjen" där under handfatet. Efter det upptäckte jag en klump med hår/slem/mörkgrönt bajs/mer slem som var 3cm diameter och 15cm längd.. 🙂

Ja.. den luktade skit också...

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

just det! bakade grymmaste kladdkakan förut! typ vanlig kladdkaka fast smält blockchoklad istället för kakao och sen i mitten ett lager med hemmagjord kolasås! sjukt god var den

Postat
just det! bakade grymmaste kladdkakan förut! typ vanlig kladdkaka fast smält blockchoklad istället för kakao och sen i mitten ett lager med hemmagjord kolasås! sjukt god var den

Ååååh, shit. vill haaaaaa 🙂

blev det nåt över? Kan komma förbi och äta upp resterna på måndag när jag åker förbi 🙂

Postat
Ååååh, shit. vill haaaaaa 🙂

blev det nåt över? Kan komma förbi och äta upp resterna på måndag när jag åker förbi 😄

japp, halva är kvar. 😄 mamma köpte en bok med massa olika kladdkakerecept på bokrean. men det receptet var verkligen kung 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Grymt...

Postat
vispad grädde? annars blir det en jävla massa choklad och grädde 🙂

Värm 2,5 dl grädde och ha i chokladen såatt den smälter, sedan rör man till en homogen smet.

🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Grymt...

Postat
så bra alltså? 😎

Fireworks drog de ut på i tio minuter en kvart och den var helt magisk. Och Brother Sport var sånt jävla drag.

drloop (oregistrerad)
Postat
välkommen tillbaka!

Tack!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.