Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag visste inte att Pico var Roger! Gote och Emulator har jag ingen aning om deras riktiga namn.

Emu skulle jag inte kalla för emu tror jag. Tomas blir det nog isf.

Gotes riktiga namn har jag tappat bort 😮

Postat

kan vi inte hitta på ett vettigt namn att kalla mig också, eftersom inte fredrik passar 😮

Postat

Men tänk nu kuken.. alltså. med ditt nya kuknamn så kommer ju alla alltid undra varför du heter just kuken. Ponera då att i detta fall så komemr det en läcker tjej till vårt gäng och ställer hypotetiska frågan: Varför säger ni kuken till honom (kuken) hela tiden!? allt vi behöver göra då är att flina och kolla på varandra lite lekfullt. Då drar "läckra tjejen" (vi kallar henne för sara), Sara genast paralleller till din kuk och dess enorma storlek. och vipps! så har du raggat på sara utan att ha utfört någonting själv.

Och ponera också att en kille frågar. Ja då får du lite homoerotiska vibbar eller fett med respekt. 😮

WIN WIN liksom!

Postat
Ponera då att i detta fall så komemr det en läcker tjej till vårt gäng och ställer hypotetiska frågan: Varför säger ni kuken till honom (kuken) hela tiden!? allt vi behöver göra då är att flina och kolla på varandra lite lekfullt. Då drar "läckra tjejen" (vi kallar henne för sara), Sara genast paralleller till din kuk och dess enorma storlek.

ELLER

så blir hon lite fundersam när vi "flinar och kollas på varandra lite lekfullt"...

Postat
ELLER

så blir hon lite fundersam när vi "flinar och kollas på varandra lite lekfullt"...

Innan hela förloppet så har vi establiserat att vi själva inte har genuina homoerotiska relationer med någon öht. och därför kan det inte tolkas fel!

Postat
Innan hela förloppet så har vi establiserat att vi själva inte har genuina homoerotiska relationer med någon öht. och därför kan det inte tolkas fel!

Du har alla svaren!

Postat (redigerat)

lets go for it!

Du kan ju skaffa jobb i stockholm eller uppsala så kondenseras längstatätheten lite i sverige.

EDIT: Fidden alltså

Redigerat av Pazo
Postat

För att specificera min identitet, kan man säga "längsta kuken" eftersom det är härifrån jag kommer.

Postat (redigerat)

Men, äre inte farligt att bygga upp "enorma" förväntningar? Finns det inte risk för anti-klimax. Eller, Fidden kanske kan backa upp namnet... xD

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.