Emulator Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Man brukar väl ändå inte patcha med tele? Det finns ju speciella patchkablar. balanserad tele?
Fidden Postat 4 mars 2009 Trådstartare Postat 4 mars 2009 Åsele eller arvidsjaur? kommer inte ihåg 😆 det går att klicka sig fram till det via en signatur 🥰
Dingbats Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 balanserad tele? Nämen som mittemellan en vanlig och en liten tele.
Pazo Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Jag trodde de var givet att alla visste att han hette stefan!... De var inte så längesen iof jag visste att edvin var edvin 😮
Pazo Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 det går att klicka sig fram till det via en signatur 😮 Nu såg ja! Var inte så norrut som jag trodde! 😛
Neosus Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Nu såg ja! Var inte så norrut som jag trodde! 😮 Närå.. Det ligger rätt så centralt 😛
Dingbats Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Jag trodde de var givet att alla visste att han hette stefan!... De var inte så längesen iof jag visste att edvin var edvin 😮 Jag heter Dingis!
Pazo Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Lite skumt. När jag har dvi-hdmi sladden (som går mellan dator och tv) ikopplad så får jag ett brum ut ur stereohögtalarna. (datorn är ikopplad med stereon via externa ljudkortet som går via usb)
Dingbats Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Om jag träffade er AFK så skulle jag nog ändå kalla Grahn för Grahn och Pazo för Pazo och Fidden för Fidden och alla andra, fast Killis för Sebbe tror jag.
Pazo Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 samma här faktiskt. Å andra sidan heter ju grahn grahn å jag har kallats pazo irl sen jag var typ 8. Fidden passar dock inte som fredrik nu! Å overkill känns bara töntigt irl. Dingbats funkar dock! dingis vet jag inte riktigt... men de går nog att pulla off de också
Fidden Postat 4 mars 2009 Trådstartare Postat 4 mars 2009 Jag heter Dingis! du heter stefan också du heter också stefan
Pazo Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 pico däremot blir nog svårt! Pico kan ju funka.. men Roger passa så klockrent. Så jag vet inte... Å nu kommer jag inte ihåg vad jag kallade pico i våra "IRL-over the phone" samtal. men jag tror de var roger... GOTE är dock gote... inget annat! 😮
Dingbats Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 du heter stefan ocksådu heter också stefan Jag hoppas du bara gissade? Annars får du pris för bästa stalker.
Dingbats Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Jag visste inte att Pico var Roger! Gote och Emulator har jag ingen aning om deras riktiga namn.
Fidden Postat 4 mars 2009 Trådstartare Postat 4 mars 2009 Jag hoppas du bara gissade? Annars får du pris för bästa stalker. det var inte alls svårt, du kan jobba på porslinsfabriken också 😮
Recommended Posts