Micke H Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Emu! Jag ska käka lunch med henne imorgon...så eventuella förslag får gärna komma snart! 😄
Emulator Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Men jag fick iallafall 9001 fidden, det vill jag ha i hall of fejm, i o med att de e en isostandard.
Dingbats Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Men jag fick iallafall 9001 fidden, det vill jag ha i hall of fejm, i o med att de e en isostandard. Plus att det är det första talet som är OVER 9000!
Emulator Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Emu! Jag ska käka lunch med henne imorgon...så eventuella förslag får gärna komma snart! 😄 ÅÅå. ehm. jaa. en räksmörgås kanske? Eller som joey i vänner: "its not only a pen, its a pen that is also a watch" vi får tänka. skall ju va något enkelt, platoniskt, unikt, tecken på vänskap. och något som kom kommer komma ihåg med bra feeling. Blandband med WASP?
Emulator Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Plus att det är det första talet som är OVER 9000! Helt klart!
Micke H Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 ÅÅå. ehm. jaa. en räksmörgås kanske? Eller som joey i vänner: "its not only a pen, its a pen that is also a watch" vi får tänka. skall ju va något enkelt, platoniskt, unikt, tecken på vänskap. och något som kom kommer komma ihåg med bra feeling. Blandband med WASP? Ah, jag vet fan inte...kanske nån bok, hon gillar ju att läsa. Men det känns så tråkigt...
Emulator Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 mm...inget som hon kommer kunna ta upp ur fickan och bli påminnd av heller riktigt ? Nyckelring kanske...fast knappast kul heller 😄
Neosus Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Blommor? Choklad? Kudde? Kopia på din hemnyckel?.. ...ja det finns massor man kan ge bort
Pico Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Era tokstollar! Käka pommes och burgare nurå om ni vill vara riktigt balla! 😄
Fidden Postat 4 mars 2009 Trådstartare Postat 4 mars 2009 nu kommer ju alla mina IRL-vänner på facebook regga sig här för att se vad jag skriver för skit i denna tråden 😄 eller ja... kanske inte båda två men kanske en av dem.
Neosus Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 (redigerat) 😄 Edit: Pären å köttbullar blev det här Redigerat 4 mars 2009 av Neosus
Overkill Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 HALLÅ! Band of Horses, Bon Iver och Arctic Monkeys bland annat till Way Out West 😳
Overkill Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 tänk att få höra the funeral och is there a ghost och skinny love och fake tales of san francisco live 😳
Pazo Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 ööööhh Så jälla mätt nu.... Käkat upp två hamburgare å lite pommes. nu är bara resten av pommesen kvar..... MÄÄÄTTT
Overkill Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 "Observera att det är 13-årsgräns på festivalen. Gäller även småbarn." 😳 okej?
Fidden Postat 4 mars 2009 Trådstartare Postat 4 mars 2009 tänk att få höra the funeral och is there a ghost och skinny love och fake tales of san francisco live 😳 och re:stacks!!!
Overkill Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 och re:stacks!!! ja! 😳 men skinny love är fet för det är ju liksom två trummisar där! men det kostar 1345:- för två dagars festival, typ lika mycket som del ängre festivalerna ju... får vänta och se vilken som är mest värt att åka på!
Recommended Posts