Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Men jag fick iallafall 9001 fidden, det vill jag ha i hall of fejm, i o med att de e en isostandard.

Postat
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Men jag fick iallafall 9001 fidden, det vill jag ha i hall of fejm, i o med att de e en isostandard.

Plus att det är det första talet som är OVER 9000!

Postat
Emu! Jag ska käka lunch med henne imorgon...så eventuella förslag får gärna komma snart! 😄

ÅÅå. ehm. jaa. en räksmörgås kanske? Eller som joey i vänner: "its not only a pen, its a pen that is also a watch"

vi får tänka. skall ju va något enkelt, platoniskt, unikt, tecken på vänskap. och något som kom kommer komma ihåg med bra feeling.

Blandband med WASP?

Postat
ÅÅå. ehm. jaa. en räksmörgås kanske? Eller som joey i vänner: "its not only a pen, its a pen that is also a watch"

vi får tänka. skall ju va något enkelt, platoniskt, unikt, tecken på vänskap. och något som kom kommer komma ihåg med bra feeling.

Blandband med WASP?

Ah, jag vet fan inte...kanske nån bok, hon gillar ju att läsa. Men det känns så tråkigt...

Postat

mm...inget som hon kommer kunna ta upp ur fickan och bli påminnd av heller riktigt ? Nyckelring kanske...fast knappast kul heller 😄

Postat

nu kommer ju alla mina IRL-vänner på facebook regga sig här för att se vad jag skriver för skit i denna tråden 😄

eller ja... kanske inte båda två men kanske en av dem.

Postat
tänk att få höra the funeral och is there a ghost och skinny love och fake tales of san francisco live 😳

och re:stacks!!!

Postat
och re:stacks!!!

ja! 😳 men skinny love är fet för det är ju liksom två trummisar där!

men det kostar 1345:- för två dagars festival, typ lika mycket som del ängre festivalerna ju... får vänta och se vilken som är mest värt att åka på!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.