Neosus Postat 3 mars 2009 Postat 3 mars 2009 Så häääääääär mycket plats har vi i replokalen numera! Det gäller att "ligga i" repandet HAHAHAHAHA FYFAAAAAN va rolig ja e....... 🙂
Micke H Postat 3 mars 2009 Postat 3 mars 2009 Det gäller att "ligga i" repandet HAHAHAHAHA FYFAAAAAN va rolig ja e....... 🙂 Jag har alltid lirat musik för att få ligga...
Micke H Postat 3 mars 2009 Postat 3 mars 2009 Calvin: "Dad, are you vicariously living through me in the hope that my accomplishments will validate your mediocre life and in some way compensate for all of the opportunities you botched?" Calvin's father: "If I were, you can bet I'd be re-evaluating my strategy." Calvin (later, to his mother): "Mom, Dad keeps insulting me."
Emulator Postat 3 mars 2009 Postat 3 mars 2009 micke, en liten telefonbok med ditt nummer? kontantkort med ditt nummer på? funderar vidare
Micke H Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Det låter mer som saker man ger en flickvän iofs... inte en vän. Men bra förslag. Jag har inte mycket bättre...
Micke H Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Det låter mer som saker man ger en flickvän iofs... inte en vän. Men bra förslag. Jag har inte mycket bättre... Eller kanske helt enkelt en kram, en ursäkt och en "hoppas vi kan bli vänner igen". Ingen present kan gottgöra det som har hänt...
Emulator Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 jo, varför inte? Dock bra med något litet, vad som helst, att hänga upp ett minne i. Något som kanske dyker upp nånstans om tre månader, och ger en påminnelse. Menmen, de ska ju va nåt vettigt också.
Micke H Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Guten morgen. Aber nicht eine affe um die achtung Eche.
Recommended Posts