Riffraff Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=SqweaZNZ3_E Sjukt snyggt när solot är klart och alla går fram i takt och stället sig i en rad. Fick lite rysningar när jag såg det!
Overkill Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=SqweaZNZ3_E Sjukt snyggt när solot är klart och alla går fram i takt och stället sig i en rad. Fick lite rysningar när jag såg det! Haha, orka ha tejpade pukor i en video.
Emulator Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 det beror verkligen i denna tråden på vem som säger något 😆
Overkill Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 det beror verkligen i denna tråden på vem som säger något 🙂 Faktiskt, för är det någon av de vanliga så kollar jag väldigt sällan postade youtubelänkar. 😆
Dingbats Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Jag brukar alltid ha musik på så jag klickar nästan aldrig på YT-länkar.
Overkill Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Nä, samma här. Men de vanliga vet man ju lite vad de är för några så då är det intressantare att se vad nya postar för länkar. Nu är klockan strax sju och jag skulle ju plugga. Men jag känner inte för att tolka lite bibel- och koranencitat just nu.
Fidden Postat 2 mars 2009 Trådstartare Postat 2 mars 2009 går det verkligen analysera längsta? är inte allt bara random?l
Overkill Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 fan jag har ju en presentation i miljöpolitik i morgon också. aja.
Neosus Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 går det verkligen analysera längsta? är inte allt bara random?l nä det går inte
Pico Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Nä, samma här. Men de vanliga vet man ju lite vad de är för några så då är det intressantare att se vad nya postar för länkar. [...] Kan man inte tillämpa samma princip på allt som sägs i denna tråd då?
Pazo Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 (redigerat) Kan man inte tillämpa samma princip på allt som sägs i denna tråd då? mmm m mm GWÄH WOÄÄÄ BLÄÄÄ SNOPP BAJS DE BLIR ALLTID SÅHÄR xD EDIT: Lägga till lite saker: TRÖTT ORKAR INTE PLUGGA TRÖTT BAJJENÖDIG SUPA Redigerat 2 mars 2009 av Pazo
Overkill Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Kan man inte tillämpa samma princip på allt som sägs i denna tråd då? Jo, och jag tror Pazo täckte det mesta. 🙂 Kanske ska föreslå det som tryck på nästa studio-tee? 🙂
Fidden Postat 2 mars 2009 Trådstartare Postat 2 mars 2009 mm, det är jag.. fast jag kan nog inte somna än... men det är lockande att lägga sig i sängen och glo på tv resten av kvällen. får bli så. nattis.
Recommended Posts