Micke H Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 det är bara micke som är sigsjälv i längsta, avatarledes... Jaa, och linus när han kommer på besök. Micke är väl ungefär 65 sigsjälv sig själv, medan jag själv är ungefär 11 sigsjälv sig själv. Jag är alltid mig själv! 😏
Fidden Postat 2 mars 2009 Trådstartare Postat 2 mars 2009 3 timmars kö på arbetsförmedlingen. Lägg till att det tar en timma att gå dit, och en timma hem igen. Jag är ganska trött i fötterna nu. Och hungrig.
Pico Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Hmm, vad är "sapa" för jäkla tokstolle då? Gick in i tråden om hur man skyddar sin musik och började posta massa dynga om elöverkänslighet. Dynga som troligen var "babelfishad" (eller liknande) till svenska. xD
Emulator Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 men orka klaga på att victoria och daniels bröllop kostar 15 miljoner och säga att man ska lägga dom pengarna på saab istället. jo, för 15 miljoner räddar ju saab. okej jag menade monarkist, inte monark. 🙂 och jag bryr mig inte om bröllopet, dom får väl göra vad dom vill, men fattar inte folk som inte fattar att kungahuset ändå är bra. Det har extremt lite att göra i en demokrati tycker jag. Vi kanske tjänar pengar på det, men jag vill inte ha något. Jag tycker det är fel. Kungahus representerar något föråldrat. Dessutom blir det bara en märklig soppa av allt när han inte får yttra sig polititskt och ändå håller på och öppnar riksdagen och skit. Kan inte straffas heller. Känns rimligt. Nej, bort med kungahuset. Sätt dit killis istället, det är lika relevant 🙂
Emulator Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 annars så ere ju fortfarande ljust ute, vilket e lite mysigt.
Micke H Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 (redigerat) Jag håller med Emu. EDIT: om kungahuset...här är det nämligen grått och trist... Redigerat 2 mars 2009 av Micke H
Emulator Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 brukar inte du vara för demokrati och yttrandefrihet och sånt dingis? och tänk så otroligt mycket bomull man köpa för 300 miljoner varje år. Sen kunde man göra...tyg...och...alla fick lakan?
Fidden Postat 2 mars 2009 Trådstartare Postat 2 mars 2009 det tråkiga med kungahuset är ju att varenda gång de ska göra något uttalande, så läser de på en lapp som någon fisförnäm adelsättling skrivit. Kan de inte vara lite spontana och mänskliga? De flesta statyerna som föreställer kungligheter är för tusan mer levande än den där familjen.
Pazo Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 HUngri! Men vi ska äta tacos snart så det är bra ändå. bygga hunger inför massa mat
Dingbats Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 brukar inte du vara för demokrati och yttrandefrihet och sånt dingis? 😆 Jo det är klart. Men kungahusets vara eller inte vara är en puttinuttig detalj i jämförelse med allt annat som hotar demokratin. Det känns bara fånigt att lägga så stor vikt vid en sån oviktig grej.
Recommended Posts