Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

kan vi inte börja mobba nån annan folkgrupp, typ kvinnor eller grävlingar eller nåt?

Postat

jag är en glad sharonfrukt, men jag gillar inte palsternackor?

snäll fysalis, men lite sur?

Postat

tror fan jag har samlat på mig en massa endorfiner i en vesikel i hjärnan eller nåt, som sprack nu. Känner mig helt knarkad 😄

Postat

eller också är jag bara trött... kanske ska sova helt enkelt. Japp, så får det bli. Nattis.

Postat
tror fan jag har samlat på mig en massa endorfiner i en vesikel i hjärnan eller nåt, som sprack nu. Känner mig helt knarkad 😄

jak har snel sikel

Postat

men orka klaga på att victoria och daniels bröllop kostar 15 miljoner och säga att man ska lägga dom pengarna på saab istället. jo, för 15 miljoner räddar ju saab.

Postat

wow, killis har gått och blivit kung!

------------------------------------------

VARFÖR ska jag åka till skolan idag? ge mig EN bra anledning att inte bara stanna hemma och whina

Postat
Haha, det finns minst tre stycken grupper på Facebook som whinar över Victorias och Daniels bröllop. :rolleyes:

WHAT?! jag är ju bara med i en, vad heter de andra två? 😏

Postat

det är bara micke som är sigsjälv i längsta, avatarledes... Jaa, och linus när han kommer på besök. Micke är väl ungefär 65 sigsjälv sig själv, medan jag själv är ungefär 11 sigsjälv sig själv.

Postat

okej jag menade monarkist, inte monark. 😛 och jag bryr mig inte om bröllopet, dom får väl göra vad dom vill, men fattar inte folk som inte fattar att kungahuset ändå är bra. 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.