Emulator Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 dll? Hm. verkar lattjo? TROR jag har haft dllplugs till PC, men mac vete fåglarne... Har du kvar någe skribentjobb eller något killis?
Overkill Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 "Dynamic-link library (also written without the hyphen), or DLL, is Microsoft's implementation of the shared library concept in the Microsoft Windows and OS/2 operating systems." 😎 nepp, det har jag inte. .)
Emulator Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Jag skulle vilja jobba med att skriva artiklar i nåt ämne till nån tidning 😎 vore skitkul 🙂
Emulator Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 ska man inte äta förrän inatt?! Vet inte riktigt...men det blir värre framåt natten, kan man ju tolka som de e sådär när man vaknar, sen blir det värre o värre hela tiden? Eller kanske nåt exponentiellt som smäller till vid 21-tiden?
Fidden Postat 1 mars 2009 Trådstartare Postat 1 mars 2009 Såg du Per Eklund i natt Fidden? shiiit, var det UFC inatt? har varit väldigt inaktiv på den fronten de senaste veckorna 🙂 säg inte hur det gick 😎
Emulator Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Gräset gror och sträcker sig mot skyn Men här står jag, nersjunken i dyn
Pico Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 shiiit, var det UFC inatt?har varit väldigt inaktiv på den fronten de senaste veckorna 🙂 säg inte hur det gick 😎 Jag följer inte aktivt så jag vet egentligen inte om det var ny eller gammal match.
Recommended Posts