Pazo Postat 28 februari 2009 Postat 28 februari 2009 intuition? 😄 nejmen vadå använda rätt? 😛 ja de är ju kul! Och är de kul är det rätt 🙂 jak er kul
Neosus Postat 28 februari 2009 Postat 28 februari 2009 Ett inlägg till så ligger grahn lika med pico! 😛
Neosus Postat 28 februari 2009 Postat 28 februari 2009 ...eller som man säger top notch ...eller säger man så? aja 😛
Overkill Postat 28 februari 2009 Postat 28 februari 2009 jag lyssnar på alternarama. fett chill somnskiva.
debatt Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 ...ja, eller nån annat sånt där sajt som erbjuder att man kan ladda ned musik. Vad jag fått för mig är att Spotify är ett ställe för strömmad musik - dvs. den hörs i hörlurarna eller i högtalarna, men det finns ingen knapp att trycka på som heter "download". Men så läste jag nu att man kunde ladda ned musik ändå och att det var lagligt trots att det inte kostade nåt. Förvirrande eller förvillande. Och skit samma tänkte jag innan det ändå, för skulle nån vilja ta hem musik så kunde ju vb koppla en kassettbandare eller nåt till ljudkortet bara i så fall, eller?
Emulator Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 jo..sen finns det ju program /total recorder tor jag det heter/ som spelar in det som skickas till utgången... nejfan. nattis. sov gott!
debatt Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Personligen tillhör jag de få (?), som aldrig laddat ned en låt från Nätet. Tycker inte om mp3 nämligen, tycker det är skit med komprimerad musik överhuvudtaget!! Vem vill ha sånt, när det finns en riktig utgiven skiva, ofta i form av en cd, ibland en LP faktiskt, ibland bäggedera. Läste nyss att Spotify är ännu sämre kvalitet. Haha! Ta bara detta med radio - varför lyssnar jag aldrig på det? Därför att det är så dj**la komprimerat.
debatt Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Om man laddar ned låtar från Nätet så har man ju inte själva albumet, det är ju helt värdelöst. Då kan man ju inte ens säga att man har skivan. Vad fattigt!! Man vill ju känna, lukta och smeka konvolutet... ännu mer var det ju så när bara LP fanns...
Pazo Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Ehm -17 enligt tv4 -14 enligt min dator. -17 enligt smhi. Jag tyckte väl de var lite kallt när jag följde med clara till bushållplatsen
Fidden Postat 1 mars 2009 Trådstartare Postat 1 mars 2009 (redigerat) Januari: 3839 Februari: 4679 Redigerat 1 mars 2009 av Fidden
Overkill Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 hmm hur gör man om en VST-plugg är i .dll-format? Är det .vst är det ju bara lägga i VST-mappen, men med .dll-filer vet jag inte. Kanske inte funkar på mac?
Recommended Posts