Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Hämtat från hemsidan:

"Övrig kuriosa

Swehack och användare på Piratbyrån uppmanade folk till att skicka "klapa snel hest" via SMS till Antipiratbyråns Henrik Pontén efter att de kommit över hans telefonnummer - vilket Henrik beklagat sig över i många intervjuer då det även ledde till busrigningar (varav denna skämtteckning baserad på Glocalnets reklam - artist okänd). Samma uppmaning gjordes även inför SVTs Debatt om piratkopiering 15/3-2005 där SMS-datorn till följd crashade."

Postat
nån som kan ge en snabb tutorial i DSP-kort? 😉

Jag har ett gammalt UAD-1 kort. Måste vara dom första som kom ut för det står Mackie på kartongen 😱

Postat

Vad tycker vi om Kristian Luuk som ny programledare för På Spåret?

Det kan bli jäkligt lyckat, men samtidigt det motsatta. 😱 Hoppas domaren är bra dock och att dom är bra tillsammans. 😉

Postat (redigerat)

Ja man vet aldrig... men jag är lite orolig för att det blir en flopp. Känns inte som om han är den rätta.

Fast jag vet inte

Edit: stavFLE

Redigerat av Neosus
Postat

Heh, kollade på lite Vimmelbilder från House of Metal som pågår i stan.

Tyckte det såg ut som han i mitten hade någon annans hand i skrevet än sin egen.

20090228_222745.jpg

Postat
jag tycker väl iofs fortfarande att filip och fredrik hade varit klockrena. eller om peter apelgren får vara domare, det hade varit kul 😱

känner mig lite mätt på de herrarna faktiskt 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.