Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
De har ju konkurrenskraftiga priser på bibblan ifall man bara vill se vad det är för något. :A

Låt mig förklara hur jag fungerar: jag är EXTREMT materialistisk! Jag vill äga allting jag läst, lyssnat på eller ens hört talas om...

Bibliotek är extremt out of the question för mig. 😏 Jag skulle typ inte lämna tillbaka nånting... 😏

Postat (redigerat)

Men köp bokajäveln då så äre klart! 😏

Jag ville bara inte att killis skrämsel-mening skulle leda dig bort från Kafka. 😏

Redigerat av Pico
Postat
Men köp bokajäveln då så äre klart! 😏

Jag ville bara inte att killis skrämsel-mening skulle leda dig bort från Kafka. 😄

Jag har bara fått för många tips idag... 😏

Postat
Jag har bara fått för många tips idag... 🙂

Vill du ha ett tips? 😆

Postat
Men alltså, Kafka ÄR ju konstig och det är ju det som är tjusningen.

Precis! Jag läste nån bok av honom i plugget för ett tag sedan, den där huvudpersonen förvandlas till en insekt. Riktigt skum. Det är väl inte processen va? Vad heter den?

Postat
Precis! Jag läste nån bok av honom i plugget för ett tag sedan, den där huvudpersonen förvandlas till en insekt. Riktigt skum. Det är väl inte processen va? Vad heter den?

Det är förvandlingen (tror den heter så på svenska?).

Postat
Makes sense. Är processen lika konstig alltså?

Jag tyckte inte Processen var så jäkla konstig. Men det kanske bara betyder att jag och boken var kompatibla.

Dra era egna slutsatser utifrån det. 😆

Postat
Makes sense. Är processen lika konstig alltså?

Jag har bara läst Förvandlingen så jag vet inte. Jag skulle svara på lite frågor om den men jag förstod ju inte särskilt mycket av innehållet så jag fick wikipedia en del. 😆 Lånade den dock på svenska sen av en kompis så jag fattade lite mer. 🙂

Postat
Jag har bara läst Förvandlingen så jag vet inte. Jag skulle svara på lite frågor om den men jag förstod ju inte särskilt mycket av innehållet så jag fick wikipedia en del. 🙂 Lånade den dock på svenska sen av en kompis så jag fattade lite mer. 😄

Det här är verkligen skitkul! 😆

Du har bara läst Förvandlingen och avråder folk att läsa Kafka.

Jag har bara läst Processen och tycker folk skall läsa Kafka.

Jag skall skaffa mig mer kött på benen och låna just Förvandlingen någon dag.

En kompis talar varmt om den dock, men sen är hon stadens största Ufo också.

Postat
Jag tyckte inte Processen var så jäkla konstig. Men det kanske bara betyder att jag och boken var kompatibla.

Dra era egna slutsatser utifrån det. 🙂

Jag är inte förvånad... 😆

Postat
Det här är verkligen skitkul! 😆

Du har bara läst Förvandlingen och avråder folk att läsa Kafka.

Jag har bara läst Processen och tycker folk skall läsa Kafka.

Jag skall skaffa mig mer kött på benen och låna just Förvandlingen någon dag.

En kompis talar varmt om den dock, men sen är hon stadens största Ufo också.

🙂

Jag avråder inte direkt folk från att läsa Kafka men är ju bra om Micke vet vad han ger sig in på. Tråkig och seg bok 😄

Postat

shit alltså det finns en i tvåan som gillar att böga sig med mig. han går fram och sätter sig bredvid mig och börjar smeka mig. hatar när han gör det 😆

Postat
shit alltså det finns en i tvåan som gillar att böga sig med mig. han går fram och sätter sig bredvid mig och börjar smeka mig. hatar när han gör det 😆

Men säg till på skarpen!!

Skare va så skare va, bend over Killis och visa vägen, du måste våga stå på dig!

Postat
alltså han gör det på skämt, inte att jag skämtar om det för han gör det.

Det börjar med skämt... och.. slutar med registrerat partnerskap!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.