Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Har nån något bra tips på böcker man kan köpa på bokrean?

Tjejpolarn tyckte jag skulle satsa på svenska klassiker, och på filosofiböcker...sant att jag saknar sånt i min bokhylla, men jag vet inte...

Postat (redigerat)

Kafka är go och mysig, och brukar dyka upp på reorna.

Edit: Eller ja, hans böcker brukar dyka upp... 😏

Redigerat av Pico
Postat
Kafka är go och mysig, och brukar dyka upp på reorna.

Edit: Eller ja, hans böcker brukar dyka upp... 😏

Kafka har jag ingen bok av, bra tips!

Men damn, känns som det finns tusen böcker jag MÅSTE ha... 😏

Postat (redigerat)

Jag läste Kafkas förvandlingen på tyska, rekommenderas INTE. Kör på normala böcker, finns ju massa engelska klassiker man bör läsa någon gång.

Redigerat av Overkill
Postat
Jag läste Kafkas förvandlingen på tyska, rekommenderas INTE. Kör på normala böcker, finns ju massa engelska klassiker man bör läsa någon gång.

Hur lyder definitionen på "normal bok"?

Postat
Hur lyder definitionen på "normal bok"?

Att den är bra. 😏 Nej men Kafka är väl kanske inte det självklara förstavalet om man ska börja läsa klassiker eftersom hans böcker är lite udda och svåra.

Postat

Kollar man tablån på CW så står det att Gossip Girl sändes precis som vanligt i måndags. 😏 Men enligt wikipedia sändes det senaste avsnitten 2 februari och nästa kommer 16 mars.

Postat
De var inne på CW jag fick konfirmerat för mig att inga fler kom. eftersom jag räknade antalet "recaps" och de fanns bara 17

Jag förstår... 😏

Postat
Att den är bra. 😏 Nej men Kafka är väl kanske inte det självklara förstavalet om man ska börja läsa klassiker eftersom hans böcker är lite udda och svåra.

Fast jag gillar udda och svåra böcker också! 😄 Det ska inte vara FÖR lätt. 😏

Postat (redigerat)
We shall see! 😏

De har ju konkurrenskraftiga priser på bibblan ifall man bara vill se vad det är för något. :A

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.