Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

en koreansk utbytesstudent som jag pluggade med ett tag var väldigt imponerad av mina kunskaper i japanska 😄

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

det var förresten mitt ex som introducerade mig till hentai, när hon visade mig en mycket märklig version av "sailor moon"...

Postat
det var förresten mitt ex som introducerade mig till hentai, när hon visade mig en mycket märklig version av "sailor moon"...

😄

Sånt har jag också sett! 😄

ung å dum skyller jag på 🙂

Postat
😄 :D

Va händ'n mä na? 😕

vi kom på att vi inte hade mycket mer än det gemensamt... men vi är fortfarande kompisar. Utan citationstecken!

Postat
öh

nejj 😕

Fast man kan ju säga ja i vissa sammanhang

Men sen i andra så blir det ju nej

Så både ja och nej? eller vad säger du? 😄

Jag köper den förklaringen ☺️

...eller ja alltså 😄

Postat

Eller ja.. gonatt...

Om ni nu inte redan sover...

Fast sove rni så har ni ju redan er goda natt. Så då var det alltså försent av mig...

Men ja... de räknas lika mkt ändå antar jag.. eller? 😕

Postat

Vad händer om Saab försvinner? Hur hög arbetslöshet kommer det att bli då? Vad händer om regeringen går in med skattepengar så att Saab kan fortsätta? Kommer Saab försvinna även om Regeringen inte går med på att stödja?

Postat

När jag satt och klippte i en inspelning kom det helt plötsligt in rysk radio i lurarna och det fick inte att stänga av.

ANAGRAMTAJM:

Rolling Stones

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.