Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det är nu 20 februari och det har fortfarande inte kommit någon Update 8.3. Dom släpper den nog den sista.. skulle inte förvåna mig. Eller så blir det uppskjutet..... till månen.

Blir så jädrans förbajjad!

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Det är nu 20 februari och det har fortfarande inte kommit någon Update 8.3. Dom släpper den nog den sista.. skulle inte förvåna mig. Eller så blir det uppskjutet..... till månen.

Blir så jädrans förbajjad!

Du måste ställa fram klockan lite. En si sådär 2 dagar. 😐

Postat

Så imorron om tre dagar så kan jag lämna in lönerapporten och då efter 14 dagar får jag FETT med pengar och då ska jag köpa en burk...

...pilsnerkorv

Postat

Festen...var väl både och. Jag och tjejpolarn jag klagat om tidigare i tråden har fortfarande inte återfått det förhållandet vi en gång hade...

Baksmällan gick över. 😆 Repet gick riktigt bra. ☺️ Vi har två spelningar på gång nu! 🙂

Postat
Festen...var väl både och. Jag och tjejpolarn jag klagat om tidigare i tråden har fortfarande inte återfått det förhållandet vi en gång hade...

Baksmällan gick över. 😆 Repet gick riktigt bra. ☺️ Vi har två spelningar på gång nu! 🙂

Alright. 😄

Mitt svar kan nog sammanfattas i: "Jobbigt 🙁, ahh skönt, najs, sweet!" xD

Postat

Det tog oss månader att bygga upp vårt förhållande, det tog mig trettio minuter att rasera allt...ta det här som ett tips, pojkar! Värdesatt alla era jävla vänner och ta aldrig någon för given!

Postat
[21:46:46] Micke säger:

ge fan i pico nu!

[21:47:06] -Pazo-> säger:

NEj

[21:47:15] Micke säger:

den stackarn... 🙁

[21:47:21] -Pazo-> säger:

vafan äre?

[21:47:22] -Pazo-> säger:

☺️

[21:47:33] Micke säger:

han tycker du är jobbig! så det så!

[21:48:04] -Pazo-> säger:

och? 🙂

[21:48:43] Micke säger:

elak du är 🙁

[21:49:28] -Pazo-> säger:

nepp :A

[21:49:30] -Pazo-> säger:

Vi har kul

[21:50:38] Micke säger:

det kanske verkar så, men på insidan så gråter pico över all smärta du orsakar honom

[21:50:45] -Pazo-> säger:

;D

[21:50:46] -Pazo-> säger:

😄

Jag står upp för dig... 😆

Postat
LOL va i helvete? xD

Här kors-snackas och kors-"stabbas" i ryggar överallt tror jag. xD

Stabbas? Jag står ju upp för dig. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.