Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Fasiken måste jag köpa xbox så jag kan köpa GTA IV The Lost and Damned: Meet The Gang så jag kan spela? Vill egentligen ha PS3 men å andra sidan så har jag ett äldre xbox som jag nästan aldrig har spelat på.. så frågan är om jag kommer spela så speciellt ofta om jag köpter nya xbox men egentligen vill ha ps3 men som jag ändå inte kommer att spela speciellt mycket på fast kommer ju nog inte spela så mycket mer på nya xbox och GTA IV The Lost and Damned: Meet The Gang men det ser onekligen rätt så fräsigt ut.

Tror jag lägger ner det hela.. 😛

Postat

det hade varit kul att öppna en affär som heter "din mammas fitta" och sedan ringa 118 118 och säga: "hej, skulle du kunna berätta för mig när din mammas fitta är öppen?" 😛

Postat

Såg Irene Huss "Nattrond" nyss.

Klart bättre än avsnittet "Tanghästen".

Förmodligen berodde det på att kommissarie Brandeby alias Kurt Olsson inte var med så mycket.

Postat

HEEEEEEEEEEJ!

jag har druckit öl 😆

tog med mig 40:- i enkronor till happy hour. Två öl typ gratis liksom. fast bartendern blev ju sådär lite lagom glad. sen blev jag bjuden på en öl till av en polare =)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.