Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Fidden, lyssnar du på förhandlingarna nu? För första gången är det spännande. 😕

Och domaren är fortfarande en mysfarbror. xD

nä jag har tvättat och kollat sport... tänkte man kunde lyssna i efterhand ikväll, lär väl dyka upp en torrent på tpb 😛

Postat
nä jag har tvättat och kollat sport... tänkte man kunde lyssna i efterhand ikväll, lär väl dyka upp en torrent på tpb 😕

😛

Postat (redigerat)

Typ ett sexpack semlor och en kanna kaffe nu alltså. Satan i gatan vad det hade suttit. 😕

(Runt midjan)

Redigerat av Pico
Postat (redigerat)

Sade du kaffe???

EDIT: skulle försöka förklara ett internt fylle-skämt, men jag gav upp...

Redigerat av Micke H
Postat

Bakade kladdkakor i muffinsformar igår. Gissa om man fick med sig en till jobbet idag... 😕

Postat
Bakade kladdkakor i muffinsformar igår. Gissa om man fick med sig en till jobbet idag... 😕

Tjaa, om det gällde mig, så hade gissningen definitivt varit nej, men du kanske har bättre kladdkake-disciplin än vad jag har 😛

Postat
Jag älskar verkligen när gamla människor försöker sätta sig in i saker de inte fattar alls. Å använder dessas jargon! Låter så sjukt fel hela tiden 😆

😛

Postat
Jag älskar verkligen när gamla människor försöker sätta sig in i saker de inte fattar alls. Å använder dessas jargon! Låter så sjukt fel hela tiden 😛

Jaha, men förlåt så djävla mycket då! 😛

Jag visste inte att ni ungdomar hade copyright på kladdkaka... 😆

Postat

Nå? Ska vi gå hem till dig eller hem till mig? Eller var och en hem till sitt? 😆

Postat
Nå? Ska vi gå hem till dig eller hem till mig? Eller var och en hem till sitt? 😆

Sa den hemlöse till... sig själv.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.