Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

En av dom är bannad nu i alla fall.

Jag kände ett troll, han hette AF, AF hette haaaaaan

Och han blev bannad, bannad så håååååårt

Postat

Jag tycker nog att Guitar Nilsson ska passa sig jävligt noga isåfall också, han förtjänar en banning typ lika mycket som AF.

Kruger är ju bara ett meningslöst troll, han skulle ha bannats efter tio inlägg.

Postat

Vilken jävla flumdag det här har varit! Jag och tjejpolaren har suttit och läst och lyssnat på flummig musik och har nördiga konversationer, typ om psykologi, om musikens inverkan på sinnet och om historiska händelser. 😆

Men jävligt avkopplande är det. 🙂

Postat
Dr Aubeeluck, som är doktor i psykologi, presenterade undersökningen vid en konferens anordnad av British Pyschological Society i Edinburgh.

Den gick till så att jämnåriga män och kvinnor fick svara på frågor om symptom som man vanligtvis relaterar till PMS: värk, koncentrationssvårigheter, humörsvängningar, svullnader mm. Det visade sig att kvinnor dagarna före sin mens hade något fler besvär än männen, men att i genomsnitt över en hel månad så var det männen som led mest.

Stackars oss!!!!!! 😐

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.