Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Sitter och argumenterar mot en idiot som vart med och utvecklat en tjänst för att muta reklamen under Spotify.

Vad argumenterar ni om? Fri abort?

Postat
Vad argumenterar ni om? Fri abort?

Eftersom Spotifys största inkomstkälla lär vara finansiärer, så tycker inte det är hållbart att utveckla tredjeparts-program som tar bort all reklam, därför att det innebär att om det programmet bli välspritt så kommer finansiärerna inte se någon anledning att fortsätta stödja Spotify.

Postat
Eftersom Spotifys största inkomstkälla lär vara finansiärer, så tycker inte det är hållbart att utveckla tredjeparts-program som tar bort all reklam, därför att det innebär att om det programmet bli välspritt så kommer finansiärerna inte se någon anledning att fortsätta stödja Spotify.

Men du kan väl samtidigt hålla med om att det inte är hållbart att förbjuda det heller? I så fall ska man ju förbjuda Adblock också, och sen är det inte långt tills vi har internetcensur.

Postat

Ok, jag håller med om att gränsen blir väldigt luddig mellan Adblock och Mutify...men för mig finns det ändå en skillnad. Du kan få en version av Spotify helt utan reklam om du bara betalar för dig och gör rätt för dig.

Jag vet inte, det handlar kanske bara om att jag är partisk mot Spotify...

Postat (redigerat)

Oh, åklagaren får det lite hett om öronen. 🙂

Bevisningen känns ha luckor här och där och pirate-bay teknofreaksen är inte sena att kommentera. 🙂

Redigerat av Pico
Postat

Så, nu har jag äntligen lyckats göra en egenanmälan...om två till tre veckor blir jag kallad, så ska jag ha två till tre samtal innan det bestäms var och hos vem jag ska gå...

Postat
Så, nu har jag äntligen lyckats göra en egenanmälan...om två till tre veckor blir jag kallad, så ska jag ha två till tre samtal innan det bestäms var och hos vem jag ska gå...

För piskologen? Good job! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.