Overkill Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 skriv inte NSFW för d blir man ju bara mer nyfiken. 😛
Micke H Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Sitter och argumenterar mot en idiot som vart med och utvecklat en tjänst för att muta reklamen under Spotify.
Dingbats Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Sitter och argumenterar mot en idiot som vart med och utvecklat en tjänst för att muta reklamen under Spotify. Vad argumenterar ni om? Fri abort?
Micke H Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Vad argumenterar ni om? Fri abort? Eftersom Spotifys största inkomstkälla lär vara finansiärer, så tycker inte det är hållbart att utveckla tredjeparts-program som tar bort all reklam, därför att det innebär att om det programmet bli välspritt så kommer finansiärerna inte se någon anledning att fortsätta stödja Spotify.
Dingbats Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Eftersom Spotifys största inkomstkälla lär vara finansiärer, så tycker inte det är hållbart att utveckla tredjeparts-program som tar bort all reklam, därför att det innebär att om det programmet bli välspritt så kommer finansiärerna inte se någon anledning att fortsätta stödja Spotify. Men du kan väl samtidigt hålla med om att det inte är hållbart att förbjuda det heller? I så fall ska man ju förbjuda Adblock också, och sen är det inte långt tills vi har internetcensur.
Micke H Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Ok, jag håller med om att gränsen blir väldigt luddig mellan Adblock och Mutify...men för mig finns det ändå en skillnad. Du kan få en version av Spotify helt utan reklam om du bara betalar för dig och gör rätt för dig. Jag vet inte, det handlar kanske bara om att jag är partisk mot Spotify...
Fidden Postat 17 februari 2009 Trådstartare Postat 17 februari 2009 jaha.. får väl gå och lägga mig jag också då
Pazo Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 iaf scrobblat runt 200låtar på veckan jag varit medlemm i last.fm
Pico Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 (redigerat) Oh, åklagaren får det lite hett om öronen. 🙂 Bevisningen känns ha luckor här och där och pirate-bay teknofreaksen är inte sena att kommentera. 🙂 Redigerat 17 februari 2009 av Pico
Micke H Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 Så, nu har jag äntligen lyckats göra en egenanmälan...om två till tre veckor blir jag kallad, så ska jag ha två till tre samtal innan det bestäms var och hos vem jag ska gå...
Pico Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 Så, nu har jag äntligen lyckats göra en egenanmälan...om två till tre veckor blir jag kallad, så ska jag ha två till tre samtal innan det bestäms var och hos vem jag ska gå... För piskologen? Good job! 🙂
Recommended Posts