Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

10p

Vi lämnar sydlig båtplats, och reser söderut mot varma dopp. Partiskt smajl kan vara en ledtråd.

Postat

6p

Namnbytt skenhus med läkande egenskaper för Sargasso-fisk? Även iskallt bur-löv håller sig sunt här.

Postat (redigerat)

4p

Årlig decemberbrasa kan säkert värma. Annars kanske en kopp kan hjälpa till, om ditt hem plötsligt blir gästrikt.

Redigerat av Fidden
Postat

det är väl bara att konstatera att det bara är jag och dingbats som är pensionärer här i tråden 😛

Postat

kanske får lägga till "... vilken miss, doktorn" i slutet på 8p-ledtråden...

...och kanske byta ut startpunkten från söderhamn till bollnäs och då också 10p-ledtråden till "Vi rullar ut från ett näs och är påväg sydost mot ett annat. Rullar förresten, det gör man inledningsvis på vår startpunkt."

Postat
Fidden: Jag fick 4 poäng!

MickeH: De är väl bra att du känner till det till en börja så att du istället vänder på det om du märker "foul play" och playar sönder henne! 😄

Hihi, bra förslag. 😛 Jag är inte ens hundra på att hon stöter på mig än, vi får väl se. 😛

Postat

Jag är verkligen skitdålig på att märka om folk stöter på mig. 😛

En gång, på nattbussen hem, stod jag typ och halvsov därför att det inte fanns några platser...då erbjöd en söt tjej mig sin sittplats. Och jag fattade inte att hon stötte på mig. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.