Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

snackade med en kurator för 2 år sedan, lite fattigmans-psykolog sådär... Det var en av de bättre grejorna jag gjort =)

Postat
snackade med en kurator för 2 år sedan, lite fattigmans-psykolog sådär... Det var en av de bättre grejorna jag gjort =)

Hur är det egentligen? Är det typ att ligga i en soffa och berätta om alla sin problem? Jag tycker det känns lite obehagligt att berätta om alla sin problem för en total främling...

Postat
Hur är det egentligen? Är det typ att ligga i en soffa och berätta om alla sin problem? Jag tycker det känns lite obehagligt att berätta om alla sin problem för en total främling...

Nä man får sitta i en soffa och så frågar dom: "Jaha varför är du här?"

...och sedan så ber man om en kopp kaffe

Postat

jag fick sitta i en råskön fåtölj 😉

riktiga psykologer har nog soffor... jag vet inte.

Tycker faktiskt det var ganska lätt att prata om sina problem, det är ju trots allt en yrkesmänniska som har gått en lång utbildning för att lära sig jobbet. jag snackar nog hellre med någon som får betalt för det, än att belasta vänner med skiten 🙂

Postat

det beror nog på. antingen har ni en konversation med ögonkontakt och så, eller så kan du titta in i en vägg och hålla monolog.

men konversation är nog bra.

och att det är en total främling är nog bara positivt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.