Fidden Postat 15 februari 2009 Trådstartare Postat 15 februari 2009 Kan vara en mycket bra sak att göra.
Overkill Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 bra att du gör något när du känner att det blir mycket 🙂
Micke H Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Jo...och det borde jag gjort för länge sedan...nu lyckades min tjejpolare övertyga mig om att göra slag i saken...
Fidden Postat 15 februari 2009 Trådstartare Postat 15 februari 2009 snackade med en kurator för 2 år sedan, lite fattigmans-psykolog sådär... Det var en av de bättre grejorna jag gjort =)
Micke H Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Jag tänker pantsätta mig för att få råd med det. Men det måste bli gjort.
Micke H Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 snackade med en kurator för 2 år sedan, lite fattigmans-psykolog sådär... Det var en av de bättre grejorna jag gjort =) Hur är det egentligen? Är det typ att ligga i en soffa och berätta om alla sin problem? Jag tycker det känns lite obehagligt att berätta om alla sin problem för en total främling...
Neosus Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Hur är det egentligen? Är det typ att ligga i en soffa och berätta om alla sin problem? Jag tycker det känns lite obehagligt att berätta om alla sin problem för en total främling... Nä man får sitta i en soffa och så frågar dom: "Jaha varför är du här?" ...och sedan så ber man om en kopp kaffe
Neosus Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Jag kommer inte ut på internet när jag använder IE7 men när jag använder Google Chrome så kommer jag ut.. Skarevapådethärviset?
Fidden Postat 15 februari 2009 Trådstartare Postat 15 februari 2009 Hur är det egentligen? Är det typ att ligga i en soffa och berätta om alla sin problem? Jag tycker det känns lite obehagligt att berätta om alla sin problem för en total främling... jag fick sitta i en råskön fåtölj 😉 riktiga psykologer har nog soffor... jag vet inte. Tycker faktiskt det var ganska lätt att prata om sina problem, det är ju trots allt en yrkesmänniska som har gått en lång utbildning för att lära sig jobbet. jag snackar nog hellre med någon som får betalt för det, än att belasta vänner med skiten 🙂
Emulator Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Hur är det egentligen? Är det typ att ligga i en soffa och berätta om alla sin problem? Jag tycker det känns lite obehagligt att berätta om alla sin problem för en total främling... det beror nog på. antingen har ni en konversation med ögonkontakt och så, eller så kan du titta in i en vägg och hålla monolog. men konversation är nog bra. och att det är en total främling är nog bara positivt.
Fidden Postat 15 februari 2009 Trådstartare Postat 15 februari 2009 förresten kan du väl snacka med analogfreak? han har ju läst psykologi...
debatt Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 förresten kan du väl snacka med analogfreak? han har ju läst psykologi... Psykopati, menar du nog.
Neosus Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 När kommer SONAR 8.3 Update egentligen håller på att vänta ihjäl mig juh.. 🙂
Overkill Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 feber, halsont, huvudvärk och så spydde jag precis. får se hur det går att spela trummor då 😆
Recommended Posts