Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Räkningen? Det kostar väl inget att bara ha den på. 😛

Tänkte mest att man blir frestad att svara en massa, inkluderande alla distant calls som man själv får betala...

Postat
Tänkte mest att man blir frestad att svara en massa, inkluderande alla distant calls som man själv får betala...

Oh, ja, dom där distant calls man själv får betala...händer mig heeela tiden...

Tack för gratis SMS i alla fall, jag tror jag vissa dagar kan skicka mellan 20-30 sms per dag... 😳

Postat
hade varit najs att gå över till sommartid i februari 😳

mäh, jag tänkte bara liksom att det var en helg på ett lov, vilket det iaf är på hösten. 😛

Postat

Ett år sket jag faktiskt helt i att ändra till sommartid. Fick en del konsekvenser i början, men sedan vande jag mig. Anledningen var att jag inte ville behöva ändra tillbaka från sommartid igen - det var bara bökigt, en massa merjobb, sitta där och dra runt visaren i en massa sekunder. Har väl annat att göra. En ren rebellisk protestaktion.

Dessutom, jag kunde gladeligen visa fel tid till folk som undrade vad klockan var - det hör till vanlig hyfs att ha en armbandsklocka. De frågade ju vad min klocka var, vad den stod på - inte hur mycket den egentliga tiden var.

På min dvd-recorder var det dock lite knöligt, det gällde ju att komma ihåg att den gick en timme fel. Vid timerinspelningar och så...

Obs! Seriös.

😳

Postat
Exakt! Därför borde man ju fylla på i mina trådar om laptops fungerar resp desktops som fungerar.

Det skulle bespara medmänniskorna en massa tid och besvär.

Man kunde köpa det som fungerar punkt slut.

//:debatt

Mac och Edirol ljudkort. Överlag så brukar allting funka skitbra med mac 😳

Postat

alltid like spännande med friend requests på facebook, man vet aldrig vem det kan vara. nu ville sångarens flickvän bli vän med mig, har nog typ aldrig pratat med henne. 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.