Overkill Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Hmm, när ställer man om klockan igen förresten? Såg just att klockan på datorn inte stämmer överens med text-tv. Är väl nästa helg tror jag.
Micke H Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Jag tror inte jag har stängt av min mobil på flera år... 😛
Fidden Postat 15 februari 2009 Trådstartare Postat 15 februari 2009 Är väl nästa helg tror jag. hade varit najs att gå över till sommartid i februari 😛
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Jag tror inte jag har stängt av min mobil på flera år... 😛 Vem betalar räkningen? Jag har knappt haft på min på flera år... 🙂
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 hade varit najs att gå över till sommartid i februari 😛 Det är väl det vi ska ändra till...
Micke H Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Räkningen? Det kostar väl inget att bara ha den på. 😛
Neosus Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Ja jag tycker vi ser till så det blir sommar i feb
Neosus Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Räkningen? Det kostar väl inget att bara ha den på. 😛 Beror på.. om du har den på...kredit HÄHÄHÄ 🙂 ...roligt 🙂
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Räkningen? Det kostar väl inget att bara ha den på. 😛 Tänkte mest att man blir frestad att svara en massa, inkluderande alla distant calls som man själv får betala...
Pico Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Bläddrat runt i text-tv nu om och om, men det verkar inte bli bättre. 😛
Micke H Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Beror på.. om du har den på...kredit HÄHÄHÄ 🙂 ...roligt 😛 🙂
Pico Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Jag har två burkar och en sån tråd. Rätt billigt, men long-distance call kostar på rösten.
Micke H Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Tänkte mest att man blir frestad att svara en massa, inkluderande alla distant calls som man själv får betala... Oh, ja, dom där distant calls man själv får betala...händer mig heeela tiden... Tack för gratis SMS i alla fall, jag tror jag vissa dagar kan skicka mellan 20-30 sms per dag... 😳
Overkill Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 hade varit najs att gå över till sommartid i februari 😳 mäh, jag tänkte bara liksom att det var en helg på ett lov, vilket det iaf är på hösten. 😛
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Ett år sket jag faktiskt helt i att ändra till sommartid. Fick en del konsekvenser i början, men sedan vande jag mig. Anledningen var att jag inte ville behöva ändra tillbaka från sommartid igen - det var bara bökigt, en massa merjobb, sitta där och dra runt visaren i en massa sekunder. Har väl annat att göra. En ren rebellisk protestaktion. Dessutom, jag kunde gladeligen visa fel tid till folk som undrade vad klockan var - det hör till vanlig hyfs att ha en armbandsklocka. De frågade ju vad min klocka var, vad den stod på - inte hur mycket den egentliga tiden var. På min dvd-recorder var det dock lite knöligt, det gällde ju att komma ihåg att den gick en timme fel. Vid timerinspelningar och så... Obs! Seriös. 😳
Pazo Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Exakt! Därför borde man ju fylla på i mina trådar om laptops fungerar resp desktops som fungerar. Det skulle bespara medmänniskorna en massa tid och besvär. Man kunde köpa det som fungerar punkt slut. //:debatt Mac och Edirol ljudkort. Överlag så brukar allting funka skitbra med mac 😳
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Mac och Edirol ljudkort. Överlag så brukar allting funka skitbra med mac 😛 Nice! Noterat. 😳
Overkill Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 alltid like spännande med friend requests på facebook, man vet aldrig vem det kan vara. nu ville sångarens flickvän bli vän med mig, har nog typ aldrig pratat med henne. 😳
Micke H Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Det här är kanske en udda sak att skriva här...men imorgon ska jag uppsöka en psykolog.
Recommended Posts