Pico Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 (redigerat) Kan jag be någon pinga <ip> och berätta ifall ni får något svar? Jag verkar ha tappat uppkoppingen i slutskedet av en install på bärbara, riktigt jävla störande. Nevermind, fick det att fungera. Redigerat 15 februari 2009 av Pico
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Vad har ni för grejer? Funkar de att spela in med? Tycker fler skulle skriva på Forumet vad de har för grejer som funkar. Nu är det bara en massa som skriver vilka grejer de har som INTE funkar. Including me.
Emulator Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 mbox å PC har jag. funkar kalas. Hrm. har ev möjlighet att få ut en låt på cd via nåt bolag. skall man gå med i stim då kanske? varför? varför inte?
Pazo Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 öhm. ja bra fråga. Nackdelar är att man inte får kontroll över sin egna musik 😲 Fördelar är väl att man kan få pengar om nån spelar den
Fidden Postat 15 februari 2009 Trådstartare Postat 15 februari 2009 här har man varit frånvarande hela söndagen, och så är det bara en enda sida med nya inlägg 😲
Pico Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 hej Intressant Kalla Fakta nu om gas-pipen från Ryssland.
Emulator Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 öhm. ja bra fråga. Nackdelar är att man inte får kontroll över sin egna musik 😲Fördelar är väl att man kan få pengar om nån spelar den hear hear äh. vittifaun.
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Grejerna som funkar behöver man ju inte råd på! Exakt! Därför borde man ju fylla på i mina trådar om laptops fungerar resp desktops som fungerar. Det skulle bespara medmänniskorna en massa tid och besvär. Man kunde köpa det som fungerar punkt slut. //:debatt
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Tack Emulator. Mbox och pc. Har du en Emulator också? Grattis till cd! Stim ja.
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 hear hear äh. vittifaun. Fördelen är att man får kontroll över sin egen musik. Nackdelen är att det inte är säkert att man får betalt då den spelas. Det måste ju fungera med Stims nätverk.
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 hej Intressant Kalla Fakta nu om gas-pipen från Ryssland. Du menar den som de tänkte pumpa ut giftgas genom och överta Europa med?
Pico Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Du menar den som de tänkte pumpa ut giftgas genom och överta Europa med? Ja, något åt det hållet. 😛
Pico Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Hmm, när ställer man om klockan igen förresten? Såg just att klockan på datorn inte stämmer överens med text-tv.
Pico Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Nah, has to be the computer ops... fel språk. Måste vara bara datorn som har fel.
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Finns det mobiltelefoner som inte kan ringa (alarmfunktionen) om de inte är på? Min gamla Siemens behövde inte vara på, men min nya Samsung verkar inte ge ifrån sig ett knyst i alarm då den är avstängd. Nu ska jag ha igång den och sätta in en ny alarmtid och testa.
debatt Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Hehe, nu funkade det!! Måste skiten vara igång alltså. Det var det sämsta... Tänk om man vill ta en tupplur eller lägga sig tidigt - då vore det ju idiotiskt om det ringde/sms-ades...
Neosus Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 nä jag ändrar i signaturen igen... så jädra nördigt att tala om vilka grejer man har.. Är inte det roligare att bara sitta och gissa? 😛
Recommended Posts