Neosus Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 varför är jag piggelipigg för? därför att du inte är tröttelitrött
Pico Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 Så det blev natt, och Pico lade sig för att sova. Och datorn? Ja den fick vara uppe hur länge som helst, i vanlig ordning. Nästa morgon när Pico steg upp upptäckte han något märkligt; det fattades nämnligen en hårddisk i Windows. Spårlöst försvunnen trots att inga ingrepp ägt rum, inte ens en omstart.
Pico Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 In i BIOS, och där fanns den "försvunna" disken. Startade upp Vista och den var tebax... Känns ju så där lagom stabilt om en HDD bara försvinner så där över natten.
Fidden Postat 14 februari 2009 Trådstartare Postat 14 februari 2009 Hääääj jag gick och la mig kl. 4, men slog på tv'n och kollade på en UFC-repris istället för att sova 🙂 lagom trött idag.
Pico Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 Hääääj jag gick och la mig kl. 4, men slog på tv'n och kollade på en UFC-repris istället för att sova 🙂 lagom trött idag. Jävla strongt att vara uppe nu då! Eller, har du liksom inte sovit alls? En annan sov ju mellan 22-7. 😉
Fidden Postat 14 februari 2009 Trådstartare Postat 14 februari 2009 men vafan, det är ju vintersport på tv, då kan man ju inte sova heller 🙂
Fidden Postat 14 februari 2009 Trådstartare Postat 14 februari 2009 ... fast under skidskyttet, så låg jag och halvsov och hade egna bilder i huvudet till kommentatorljudet från tv'n. Jag tror även att min skalle ändrade lite i ljudet, för det hände några grejor som kändes lite bizarra... fast jag har redan glömt vad det var.
Pico Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 ... fast under skidskyttet, så låg jag och halvsov och hade egna bilder i huvudet till kommentatorljudet från tv'n. Jag tror även att min skalle ändrade lite i ljudet, för det hände några grejor som kändes lite bizarra... fast jag har redan glömt vad det var. "AKO har verkligen tränat på skyttet... Småtavlor men hon träffar alla med Bazookan." ? 🙂
Pico Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 (redigerat) Fidski, är det bara hos mig det är sär, eller är din signatur typ tre-fjärdedels högerställd? Den bråkar rejält med min symmetri-obsession. Eller måste jag kalibrera? 🙂 Näe btw, som en synvilla, den är centrerad i själva posten, dock inte över hela skärmen. Grrrr! Dessutom väger "snacktråden" lite tungt te höger. xD Redigerat 14 februari 2009 av Pico
Pico Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 Mja, jag är inte riktigt som alla andra barn. Eller, som alla andra barn på en och samma gång kanske?
Pico Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 Dessutom väger "snacktråden" lite tungt te höger. xD Bör inte citeras out of context. 🙂
Fidden Postat 14 februari 2009 Trådstartare Postat 14 februari 2009 Fidski, är det bara hos mig det är sär, eller är din signatur typ tre-fjärdedels högerställd? Den bråkar rejält med min symmetri-obsession. Eller måste jag kalibrera? 🙂 Näe btw, som en synvilla, den är centrerad i själva posten, dock inte över hela skärmen. Grrrr! Dessutom väger "snacktråden" lite tungt te höger. xD Mitt mål är att välta tråden 😉
Pazo Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 All have said their prayers! Invade the nightmare! you see into my eyes! You found another lie!!! HARVESTER OF SORROOOOWWW!!! (ursäkta fel i texten jag orkar in te bry mig omde m)
Pico Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 [...](ursäkta fel i texten jag orkar in te bry mig omde m) !!
Recommended Posts