Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Nu har jag räknat lite, och det visar sig att det är 3:e mars det blir pompa och ståt här i lägenheten. Tror bannemig jag ska bjuda in släkten!

Postat
Vad är en dubbelmunk btw?

Jag har bara typ två veckor kvar till första tentan. Å jag har inte ens skaffat boken 😆

Vet inte om termen "dubbelmunk" finns, men en guldmunk blir man när man inte haft sex på ett år... förutsatt att man har haft det någon gång då.

Postat

Fan va kul!

Googel earth har ju tom flygsimulator! :rolleyes:

Och så kollar jag på manhattan i 3dvy! kul när byggnaderna ploppar fram!

Dock så går fläkten på datorn igång på max.. 6100rpm typ nu

Postat

Eller nä...jag hatar inte alla, hatar inte någon egentligen....

Jag bara ogillar mycket starkt att inte ljudkortet verkar funka ihop med min laptop...

Blir att glana på ett usb-kort kanske?

Postat

Fan... annars kommer jag ju aldrig iväg så Pazo får lägga trummor på mina låtar.

Men det kanske inte går med ett usb-kort? Finns det usb-kort som pallar att spela in med 4-6 mikar samtidigt utan att hacka sönder sig?

Postat
Vet inte om termen "dubbelmunk" finns, men en guldmunk blir man när man inte haft sex på ett år... förutsatt att man har haft det någon gång då.

:rolleyes:

Postat

Skön matvana jag haft idag!

Vaknade... Åt överblivna chips te frulle.

Sen var jag å handlade.

Så jag åt en liten bit av en köpt quornlasagne och massa godis. Sen på kvällen två mackor och sisst tacochips mot kvällen..

GOdise är inte slut än... sitter å äter av de nu typ :rolleyes:

Postat

Hmm, om det följer samma ordning som bröllopsdagar, lär det nog heta diamantmunk. 3 år blir järnmunk och 4 år platinamunk. 5 år finns inte ens på kartan :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.