Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Nej okey, men då kör du med Patch-Mixern va?

Vad får du upp i Patch-Mixern om du clickar på "New Session"? Vilka stripar alltså...

En vanlig hederlig default "new session" ger mig 3 stereo-strippar.

Wave L/R, Spdif och ASIO 1/2 out.

I den setup jag använder dock har jag lagt till 2 mono-strippar för L / R in, med Sends till Asio 1/2 in for L, Asio 3/4 för R.

Redigerat av Pico
Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

det är illa när man kommer off topic i en off topic-tråd. 😏

jag slutade nu, trekvart tidigare än vad vi skulle gjort annars. vi var 5 stycken på lektionen 😄

Postat
det är illa när man kommer off topic i en off topic-tråd. 😏

jag slutade nu, trekvart tidigare än vad vi skulle gjort annars. vi var 5 stycken på lektionen 😆

Hur många lektioner var på er då?

😄

Postat (redigerat)
En vanlig hederlig default "new session" ger mig 3 stereo-strippar.

Wave L/R, Spdif och ASIO 1/2 out.

I den setup jag använder dock har jag lagt till 2 mono-strippar för L / R in, med Sends till Asio 1/2 in for L, Asio 3/4 för R.

Ok, i den amerikanske instruktionen (länken) står det att man ska koppla in en mik i Mic A på ljudkortet och sedan klicka på New Session (bara för att lära sig the basic stuff) och förbocka möjligheten att Edit changes längst ned. Då ska uppträda Wave WDM L/R och ASIO out 1/2 i Patch-Mixern och ingenting annat.

Eehh... jag får upp ASIO out 15/16 och Wav 1/2, samt Mic A och Mic B. Varför?

Varför får jag automatiskt upp Wav som 1/2 och Asio out som 15/16?? Och inte Asio out 1/2 istället? Hur får man upp något som L/R och inte som ASIO-tal???

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.