Overkill Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Läraren: Varför är du sen idag? Dingis: Jag satt och likeade Overkills facebookstatus... 😉
Overkill Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 jonathan är sjuk och vi har en presentation sen.
Fidden Postat 13 februari 2009 Trådstartare Postat 13 februari 2009 en klasskompis i högstadiet hade en lysande ursäkt. han hade somnat på toaletten.
Overkill Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 en gång när min lillebror satt på toa lutade han för mycket framåt så plastsitsen gick sönder så han ramlade framåt. precis framför honom stod tvättkorgen så han åkte ner i den med röven upp, så vi fick lyfta upp honom. 😄
Pico Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 en gång när min lillebror satt på toa lutade han för mycket framåt så plastsitsen gick sönder så han ramlade framåt. precis framför honom stod tvättkorgen så han åkte ner i den med röven upp, så vi fick lyfta upp honom. 😄 Hade du spetsat vällingen?
Dingbats Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 en gång när min lillebror satt på toa lutade han för mycket framåt så plastsitsen gick sönder så han ramlade framåt. precis framför honom stod tvättkorgen så han åkte ner i den med röven upp, så vi fick lyfta upp honom. 😄 ☺️
Overkill Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 en gång när min lillebror satt på toa lutade han för mycket framåt så plastsitsen gick sönder så han ramlade framåt. precis framför honom stod tvättkorgen så han åkte ner i den med röven upp, så vi fick lyfta upp honom. 😄
Pico Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Note to self: Om installation över nätverk skall fungera bör nätverkskabeln sitta i.
Fidden Postat 13 februari 2009 Trådstartare Postat 13 februari 2009 haha, det där inlägget kommer postas varje 15:e minut nu
Gote Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Ah, knuffa det - knuffa det bra Ah, knuffa det - knuffa det riktigt bra Ah, knuffa det - knuffa det riktigt bra Ah, knuffa det - knu-knuffa det riktigt bra Föregångarna till Spice girls! 😄
Gote Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 John Cleese ursäktade sig med att han inte hittade en kosher p-plats... 😄
Pico Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 (redigerat) Alltså, nu är jag ju inte direkt vidskeplig av mig... men om Björklöven skall vinna ikväll måste jag hoppa på ett ben 4 timmar i rad, äta pytt-i-panna med en smörkniv, tapetsera hallen med bruna tapeter i två toner och skriva brev på hebreiska om varför rosor är röda till fyra amerikanska ex-presidenter. Redigerat 13 februari 2009 av Pico
Pico Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Skicka in en häst, det har funkat förr... I pytten?
Pico Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Hmm, ser Uppdrag Granskning på nätet om den där katolska prällen från SSPX och deras nätverk av höger-extremister osv. Blandat med Gote, pytt-i-panna och Borg med hästsvans. Tur jag inte går i skola och får prov på det här imorgon.
Recommended Posts