Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

en gång när min lillebror satt på toa lutade han för mycket framåt så plastsitsen gick sönder så han ramlade framåt. precis framför honom stod tvättkorgen så han åkte ner i den med röven upp, så vi fick lyfta upp honom. 😄

Postat
en gång när min lillebror satt på toa lutade han för mycket framåt så plastsitsen gick sönder så han ramlade framåt. precis framför honom stod tvättkorgen så han åkte ner i den med röven upp, så vi fick lyfta upp honom. 😄

Hade du spetsat vällingen?

Postat

☺️

Postat

Postat
Ah, knuffa det - knuffa det bra

Ah, knuffa det - knuffa det riktigt bra

Ah, knuffa det - knuffa det riktigt bra

Ah, knuffa det - knu-knuffa det riktigt bra

Föregångarna till Spice girls! 😄

Postat

John Cleese ursäktade sig med att han inte hittade en kosher p-plats... 😄

Postat (redigerat)

Alltså, nu är jag ju inte direkt vidskeplig av mig... men om Björklöven skall vinna ikväll

måste jag hoppa på ett ben 4 timmar i rad, äta pytt-i-panna med en smörkniv, tapetsera

hallen med bruna tapeter i två toner och skriva brev på hebreiska om varför rosor är röda

till fyra amerikanska ex-presidenter.

Redigerat av Pico
Postat

Hmm, ser Uppdrag Granskning på nätet om den där katolska prällen från SSPX och deras nätverk av

höger-extremister osv. Blandat med Gote, pytt-i-panna och Borg med hästsvans.

Tur jag inte går i skola och får prov på det här imorgon.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.