Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag är nog snäppet värre ändå :S när jag kollar på tv sitter jag och tänkter mig att bokstäverna i textremsan är varibaler, och jag försöker bryta ut och kvadrera, hitta mgn uppe o nere o sånt skit 😏

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
godnatt! kvällens skiva är heart av stars.

Åh, dyker upp fina minnen här =)

Killen ser dock extremt fånig ut när han sjunger live... men musiken är grym.

Postat

"®mecho is typing..."

Det är fantastiskt hur lilla jag kan förmå en tjej på andra sidan jorden att sitta koncentrerat och skriva långa haranger om sitt liv som bara jag kan läsa. Frivilligt också.

Jag menar, hon är ju en fysisk person som liksom sitter där framför datorn och knapprar på tangentbordet. Bara för att /jag/ ska läsa det. Crazy.

Inte undra på att vissa blir sociopater som bara lever för att kontrollera andra.

</kvällsfundering>

Postat

men hallå, du måste ju ha en starttag också dingis! Annars kommer jag gå omkring i en vecka och grubbla över att hela tråden fram till ditt inlägg är din kvällsfundering.

Postat
men hallå, du måste ju ha en starttag också dingis! Annars kommer jag gå omkring i en vecka och grubbla över att hela tråden fram till ditt inlägg är din kvällsfundering.

<kvällsfundering>

Den wrappar runt tråden, så allt utom ditt citerade inlägg är min kvällsfundering. Den du!

Postat
Den wrappar runt tråden, så allt utom ditt citerade inlägg är min kvällsfundering. Den du!

holy crap... 😠

(jag var förresten tvungen att editera bort taggen i citatet, annars får jag aldrig sinnesro igen)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.